تلفن همراه

سامسونگ کاربران آیفون را با Smart Switch از آن خود خواهد کرد!

وبسایت جدیدی از سوی سامسونگ برای آسان کردن انتقال اطلاعات از سایر تلفن های همراه به تلفن های این کمپانی رونمایی شده و انقدر قابل توجه بوده که در نت نوشت به بررسی آن خواهیم پرداخت.

۰

سامسونگ این روزها سروسامان ارزشمندی به محصولاتش داده و بزودی شاهد رونمایی Note 8 از این کمپانی خواهیم بود. سامسونگ امیدوار است این رونمایی ناکامی سال گذشته را بابت Note 7 از ذهن حذف کند.

وبسایت جدیدی از سوی سامسونگ برای آسان کردن انتقال اطلاعات از سایر تلفن های همراه به تلفن های این کمپانی رونمایی شده و انقدر قابل توجه بوده که در نت نوشت به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن طراحی شده در این وبسایت امکان انتقال اطلاعات و تمامی محتوای کاربر در تلفن همراهش را به گوشی تلفن جدید فراهم خواهد کرد. این فرآیند به نحوی طراحی شده که گوشی مبدا هیچ محدودیتی در زمینه سیستم عامل نخواهد داشت.

اطلاعات کنونی کاربران در تلفن های همراه به شماره تلفن و پیامک ها خلاصه نمی شود، سیستم طراحی شده مذکور توانایی انتقال انواع فایل های صوتی و تصویری را از گوشی قدیمی به گوشی جدید را خواهد داشت.

این سیستم Smart Switch نام گرفته و توانایی کار با انواع سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز و حتی بلک بری را دارا می باشد. فرآیند کاری هم به ۳ روش بیسیم(wireless) که با کمک گرفتن از اپ Smart Switch و Phone To Phone با کمک گرفتن از کابل USB و یا از طریق برنامه دسکتاپ Smart Switch با کامپیوتر انجام خواهد گرفت.

پس از اتصال اولیه اپ خواهید توانست مدیا و هر آنچه که قصد انتقال دارید را انتخاب کنید. سامسونگ قول داده که پس اتمام فرآیند انتقال تلفن همراه جدید شما بدون ایراد و مشکل با تمام قوا همراه شما خواهد بود.

سامسونگ می گوید این اپ با گوشی های بعد از Galaxy S2 و تمام تبلت های این کمپانی که از Android 4.0 به بعد بهره می برند سازگار بوده و به صورت بیسیم کار خواهد کرد.

پیش از این اپل در این رابطه پیش قدم شده بود و اپ Switch را برای کاربران اندروید جهت انتقال دادن اطلاعات به آیفون طراحی کرده بود.

پیشنهاد می کنیم برای استفاده از این سیستم طراحی شده و مشخصات و فرآیند دقیق بهتر و بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا