تلفن همراه

سامسونگ گلکسی X؛ اطلاعات جالبی از اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر دوگانه و انعطاف‌پذیر

گوشی سامسونگ گلکسی X

به تازگی شایعاتی در رابطه با گوشی Samsung Galaxy X به گوش رسیده است که به نظر میرسد اولین گوشی تولیدی سامسونگ با نمایشگر دوگانه باشد…

۲+

به تازگی شایعاتی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی X به گوش رسیده است که به نظر میرسد اولین گوشی تولیدی سامسونگ با نمایشگر دوگانه باشد. حال یک درخواست در رابطه با “حق ثبت اختراع” اپلیکیشنی برای نمایش بر روی نمایشگر دوگانه، به این شایعات دامن زده است.

گوشی سامسونگ گلکسی X

گوشی سامسونگ گلکسی X

اولین بار انتشارات هلندی Galaxy Club این موضوع را مطرح کرد. درخواست ثبت اختراع در سرویس اطلاعات مالکیت معنوی کره یا KIPRIS ذخیره می شود و شما می توانید اطلاعات مربوط به آن را در اینجا مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی X

گوشی سامسونگ گلکسی X

در حقیقت ایده های جالبی در رابطه با اینکه یک گوشی با نمایشگر دوگانه ممکن است چگونه کار کند وجود دارد! حال به تصویری که در این زمینه وجود داشته نگاهی میاندازیم که مربوط به بازی Ashpahlt بوده و همانگونه که میبینید، سیستم مربوط به کنترل خودرو در قسمت پاییین قرار گرفته و جزئیات مربوط به بازی بر روی نمایشگر بالا نمایش داده میشود. (دقیقاً مشابه با آنچه نیتندو در کنسول دستی DS ارائه میداد.)

همچنین طبق گفته ها در هنگام خواندن کتاب، متن آن بر روی نمایشگر جلو و اطلاعات آن بر روی نمایشگر عقب نشان داده میشود.

سامسونگ پیش از این در رابطه با احتمال ساخت یک گوشی قابل انعطاف در سال ۲۰۱۸ صحبت کرده بود. حال ما امیدواریم که این گوشی را به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا