سینمای جهان

سریال Game of Thrones و علایق مخاطبان در یوتیوب

گیم آو ترونز

حتما تا به حال راجع به سریال پر آوازه گیم آو ترونز شنیده اید، اگر هم اهل فیلم و سینما بوده باشید حتما این سریال را دنبال کرده اید و می دانید که چیزی به شروع پخش فصل هفتم از این سریال باقی نمانده است. 

۰

حتما تا به حال راجع به سریال پر آوازه گیم آو ترونز شنیده اید، اگر هم اهل فیلم و سینما بوده باشید حتما این سریال را دنبال کرده اید و می دانید که چیزی به شروع پخش فصل هفتم از این سریال باقی نمانده است. نکته ای که باعث شد این مطلب نگاشته شود به بازخورد مخاطبان در سرتاسر دنیا نسبت به این سریال بر می گردد، طبق عادت معمول این روز های مردم دنیا بلافاصله پس از هر واقعه  و رویداد شاهد توییت ها، پست های اینستاگرام و فیس بوک، ویدیو های یوتیوب و … هستیم. اطلاعاتی که با هم بررسی می کنیم مربوط به موارد مورد توجه مخاطبان در یوتیوب است و با هم به مرور بیشترین علاقه مندی های کاربران راجع به این سریال خواهیم پرداخت البته قبل از اینکه فصل هفتم آغاز شود و تمام معادلات جابجا شوند!

فصل ششم دارای بیشترین آمار آپلود ویدیو در میان تمامی فصول گذشته این سریال است و البته اپیزود انتهایی آن “The Winds of Winter” بیشترین تعداد تاکنون را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه بیشترین توییت از این سریال در فصل ششم انجام شده و جالب است بدانید بیشترین توییت از یک شو تلویزیونی در سال ۲۰۱۶ مربوط به Game of Thrones است.

فصل سوم هم که در سال ۲۰۱۳ پخش شد با اپیزود “The Rains of Castamere” شگفت انگیز ترین اپیزود پخش شده شناخته می شود، چرا که عروسی خونین تقریبا تمامی مخاطبان را پای مانیتور ها خیره کرد! نکته جالب اینکه تعداد بسیار زیادی ویدیو مربوط به این قسمت و صحنه عروسی از ری اکشن مخاطبان در یوتیوب قابل مشاهده است که در نوع خود بی نظیر است!

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید پر جستجو ترین House یا قلعه ها در وستروس مربوط به کدامیک از خاندان هاست! تارگارین ها در رتبه اول قرار دارند با شخصیت معروفی به نام Daenerys، در رتبه دوم لنیستر ها با کارکتر های  Tyrion, Cersei, و Jaime و استارک ها با کاراکترهایی مثل ند، آریا و جان اسنو …

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا