تلفن همراه

شاخ و شانه کشیدن هواووی برای سامسونگ و اپل با تراشه اختصاصی!

huawei-mate-9
۰

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از  آیفون۸، شوق و اشتیاق ما نیز برای دیدن این محصول جدید بیشتر میشود. در همین میان هواوی در تلاش است تا با معرفی Huawei Mate 10 گوشی را عرضه کند که توانایی رقابت با آیفون را داشته باشد.

پرچمدار جدید سومین تولید کننده برتر تلفن همراه با نام Huawei Mate 10 از تراشه اختصاصی با نام Kirin 970 بهره میبرد. این تراشه دارای هوش مصنوعی (AI) بوده و آن را تبدیل به اولین تلفن همراهی میکند که از یک واحد پردازنده عصبی اختصاصی (NPU) بهره برده است.

کیرین970

کیرین۹۷۰

هواوی در نظر دارد که با ترکیب قدرت سیستم‌‌های ابری و پاسخ‌گویی پردازش هوش مصنوعی، چگونگی ارتباط ما با دستگاه‌‌هایمان را برای همیشه تغییر دهد.

آقای ریچارد یو مدیرعامل شرکت هواووی در مصاحبه ای با رویترز گفته است:

“خریداران به دنبال تلفن همراهی با عملکرد سریعتر، عمر باتری طولانی تر و طراحی جمع و جورتر بوده و به این دلایل ما، در مقایسه با سامسونگ و اپل دارای برتری هایی هستیم.”

باید یادآور شویم که این اولین باری نیست که آقای یو وعده داده است که محصول آنها بهتر از اپل ظاهر خواهد شد. یو در ماه جولای نیز وعده داده بود که Mate 10 بسیار سریع شارژ شده، باتری آن مقدار زمان بیشتری دوام آورده و عکس های گرفته شده با آن کیفیت خارق العاده ای خواهند داشت.

هواووی همچنین ادعا کرده است که پردازنده ۱۰ نانومتری کیرین ۹۷۰ سبب افزایش ۵۰ درصدی عمر باتری تلفن همراه خواهد شد.

huawei-mate-9

huawei-mate-9

چیزی که تا به اینجای کار مشخص است این بوده که مسئولان هواووی در حال بازی با کلمات بوده و باید منتظر ماند و دید که محصول جدید این شرکت، در عمل چگونه ظاهر میشود.

احتمالاً پرچمدار جدید هواووی در اواسط ماه اکتبر عرضه شده و از دستیار صوتی شرکت آمازون با نام “الکسا” نیز پشتیبانی میکند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا