سینمای جهان

شخصیت های کارتونی نوستالژیکی که در سریال ONCE UPON A TIME گرد هم آمده اند!

سریال ONCE UPON A TIME

خاطرات تماشای کارتون های دوران کودکی را می توان با داستانهای معمایی و فانتزی سریال روزی روزگاری امریکایی زنده کرد و دیدگاه جدید و بهتری به کاراکترهای کارتونی پیدا کرد.

۱۷+

همه ما در کودکی تماشای کارتون و دنبال کردن قصه های پر فراز و نشیب شخصیت های کارتونی را دوست داشتیم. کاراکترهای کارتونی همه دارای شخصیت های خاص خود بودند که برای بینندگان شناخته شده و جذاب به شمار می رفتند. در ادامه با معرفی شخصیت های سریال ONCE UPON A TIME با نت نوشت همراه باشید

دو نویسنده خلاق به نامهای Adam Horowitz و Edward Lawrence سریالی از شخصیت های کارتونی به نام سریال ONCE UPON A TIME نوشته اند. کاراکترهای کارتون های کودکی را به یک سریال پر محتوا و دیدنی تبدیل کرده اند.

سریال ONCE UPON A TIME یا به اصطلاحی ” روزی روزگاری ” از سال ۲۰۱۱ میلادی از شبکه ABC به روی آنتن رفته است و تاکنون شش فصل از این سریال ساخته و به روی آنتن رفته و همچنان ادامه دارد.

این مجموعه تلویزیونی که در رده فیلمهای خانوادگی فانتزی به شمار می رود برای کودکان دیروز بسیار دیدنی است.

شخصیت های کارتونی سریال ONCE UPON A TIME

Once Upon a Time

شخصیت های کارتونی همگی جذابیت خاص خودشان را داشتند، حتی اگر منفی بودند برای کودکان قابل ستایش بودند. این مجموعه که بر پایه داستانهای فانتزی و رمز آلود بنا شده است از تمامی این شخصیت ها شکل گرفته است.

تمامی کاراکترهای کارتونی مانند سیندرلا، سفید برفی، کاپیتان هوک، زیبای خفته، پینوکیو، دیو و دلبر و . . .  در سریال ONCE UPON A TIME حضور دارند. با این حالت که همه کاراکترها بزرگ شده اند و با هم زندگی می کنند. ذات و سرشت شخصیت ها همانی که در کارتون خودشان بوده است بدون تغییر در داستان لحاظ شده و صفات تغییری ندارد.

بازیگرانی همچون جنیفر گودین، جنیفر موریسون، لانا پاریلا، جاش دالاس، امیلی دی راوین، ایان بیلی و . . . جایگزین سفید برفی، پینوکیو، سیندرلا، پیترپن، کاپیتان هوک، ملکه شیطانی و . . . هستند و در سریال ONCE UPON A TIME نقش آفرینی می کنند.

روزی روزگاری

داستان سریال ONCE UPON A TIME از آنجا شروع می شود که دختر جوانی به نام اما وارد ( استوری بروک) یک شهر خیالی یا بهتر است بگوییم شهری که اصلا وجود ندارد می شود.

مردمان این شهر تمامی کاراکترهای کارتونهای گذشته هستند که توسط طلسم ملکه شیطانی اسیر شده اند… نویسنده در این داستان تاکید بسیاری بر روی مسائل عاطفی و احساسی به خصوص روابط مادر و فرزندی دارد. به نحوی که معتقد است عشق واقعی اکسیری است دست نیافتنی و بسیار نادر که تنها در قلب برخی از افراد شکل می گیرد.

قلب را کانون عشق ناب می داند و کسی که بتواند قلب دیگری را تصاحب کند صاحب تمامی اعمال و رفتار او می شود. شخصیت های این مجموعه مانند پازلی هستند که در کنار هم داستان های شهر استوری بروک را می سازند.

کارتونهای دیروز، سریال امروز

نیم نگاهی داریم به شخصیت های کارتونی که در این سریال ایفای نقش می کنند.

Lana parrilla ملکه شیطانی یا رجینا

evil-queen

همان جادوگر خبیثی که سفید برفی را به خوابی عمیق طلسم کرد که در این سریال نیز از شخصیت های منفی و سرکش است و همچنان دشمنی با سفید برفی را ادامه می دهد ولی حس مادرانه اش در داستان سبب تغییر اخلاقش می شود.

Ginnifer Goodwin یا سفید برفی

snowwhite

دختری احساسی و مهربان در عین حال بسیار قوی و جسور است که دلباخته و عاشق است. می کوشد ملکه شیطانی را شکست دهد و در عین حال زندگی دخترش را نجات دهد. سفید برفی در این سریال مادر بزرگ می شود.

 Colin O’Donoghue کاپیتان هوک

hook

جوانی پر شور با یک دست و دست دیگری که مانند کارتونش یک قلاب است. کاپیتان هوک در این سریال مرد موفقی است که دیر یا زود داماد سفید برفی می شود.

Emilie de Ravin دلبر

اگر داستان دیو و دلبر را به خاطر داشته باشید با دختر کتاب خوانی که دوستدار تغییر در زندگی اش بود خوب آشنا هستید. او در این سریال همسر مرد شرور و دیو صفتی می شود که تغییرات بسیاری در او ایجاد می کند.

  Georgina Haig السا ملکه برفی

elsa1

السا ملکه برفی که جادوی برفی کردن از کودکی در ذات او نهاده شده است.

 Victoria Smurfit صاحب سگهای خالدار

از شخصیت های منفی سریال که در خراب کاری رتبه نخست پس از رجینا را دارد.

 Eion Bailey پینوکیو

pinnochio

پینوکیوی چوبی دوست داشتنی در این سریال نیز همچنان دوست داشتنی و پر رمز و راز است.

طبق وفاداری نویسنده به داستانهای واقعی کاراکترها، پینوکیو در نهایت به عروسکی چوبی تبدیل می شود.

 Amy Manson  شجاع دل

merida

دختر شرور و تک تیراندازی که در این سریال نیز مانند کارتونش محافظت و نگهداری

از سه برادر کوچکش اولویت نخست و حائز اهمیت اوست.

 

پیترپن، سیندرلا، شنل قرمزی، پری دریایی، آلیس در سرزمین عجایب، رابین هود و بسیاری از کارتونهای دوران کودکی را می توانید. با داستانهای متفاوت که همگی به نحوی به یکدیگر مربوط می شوند را در این سریال ببینید.

۳ دیدگاه

3 دیدگاه

  1. Avatar

    مهدیه ترابی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ at ۲:۳۷

    این سریال عالیه ، فوق العادس .. هم امید رو به دل آدم بر میگردونه هم یاد میده که همه میتونن تغییر کنن و قهرمان باشن حتی اگه ملکه شیطانی باشی .. یا دیو ..
    حس قهرمانانه و جنگجویانه ای ک درون ادم ایجاد میکنه باعث رشد فرد میشه دیدن این سریال برای هرفردی لازمه چرا که عشق و محبت و دوستی رو نشون میده و هیچ چیز رو بالاتر از عشق حقیقی نمیدونه ..

    ۲۴+
  2. Avatar

    جواد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ at ۲:۳۳

    داستان های این سریال داستان های واقعی دیزنی هستند که برای بچه ها عوض شدن و کمتر کسی داستان های اصلی رو میشناختمش….بهترین سریال

    ۱۸+
  3. Avatar

    oncer

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ at ۲۲:۳۹

    یکی از بهترین سریالها بود
    خیلی هیجان انگیز و قشنگ بود و قشنگ نشون میداد که همون ادم خوب ها کاری کردن که شرورها شرور شن
    همه ی داستان های مسخره و بی معنی تبدیل به داستان های منطقی شده بودن😂😂.
    در کل عالی بود
    بهترین شخصیت ها هم رامپل و زلینا بودن😍😍😍

    ۵+

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا