اخبار تکنولوژی

شرکت Japan Display اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی را عرضه می کند!

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

در حالیکه شرکتهای Synaptics و Vivo در نمایشگاه CES، بطور رسمی از اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش OLED یکی از گوشی های هوشمند خود پرده برداری کردند; هم اکنون شرکت ژاپنی Japan Display Inc تکنولوژی ای معرفی کرده است که می تواند به طریقی متفاوت اسکنر اثر انگشت را روی صفحه نمایش گوشی قرار دهد. در ادامه با توضیح بیشتر پیرامون این تکنولوژی همراه ما باشید.

۲+

در حالیکه شرکتهای Synaptics و Vivo در نمایشگاه CES، بطور رسمی از اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش OLED یکی از گوشی های هوشمند خود پرده برداری کردند; هم اکنون شرکت ژاپنی Japan Display Inc تکنولوژی ای معرفی کرده است که می تواند به طریقی متفاوت اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی قرار دهد. در ادامه با توضیح بیشتر پیرامون این تکنولوژی همراه ما باشید.

با استفاده از تکنولوژی Pixel Eyes این شرکت ژاپنی، حسگر اثر انگشت خازنی می تواند زیر شیشه صفحه نمایش قرار گیرد. در واقع این تکنولوژی به اندازه ای پیشرفت کرده است که با قرار گرفتن انگشت شما روی لایه شیشه ای محافظ صفحه نمایش نیز، قادر به شناسایی اثر انگشت شما می باشد. اما این روند هنوز جای پیشرفت بیشتری دارد و JDI امیدوار است که در نهایت بتواند از حسگر اثر انگشت برای صفحه نمایش های انعطاف پذیر نیز استفاده کند. البته JDI تصمیم دارد علاوه بر گوشی های هوشمند از این تکنولوژی برای وسایل نقلیه هوشمند، عملیات بانکی و سایر اپلیکیشن های IoT استفاده کند.

JDI تصمیم دارد در آینده تکنولوژی اثر انگشت را در وسایل نقلیه هوشمند، عملیات بانکی و سایر اپلیکیشن های IoT استفاده کند.

JDI تصمیم دارد در آینده تکنولوژی اثر انگشت را در وسایل نقلیه هوشمند، عملیات بانکی و اپلیکیشن های IoT استفاده کند.

اندازه سنسور ۸ در ۸ میلیمتر می باشد، و فرم آن برای ادغام با تولید LCD ها انصافا آسان است. پیش بینی می شود که تا اوایل ماه مارس ۲۰۱۹، قطعات این سنسور به شرکت های تولیدی ارسال گردد. و طبق تمام پیش بینی ها بزودی این تکنولوژی به صورت کاملا فراگیر خواهد توانست در سرتاسر زندگی روز مره کاربران مثمرثمر باشد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا