سینمای جهان

شماره تلفن بازیگران Game of Thrones توسط هکر ها منتشر شد!

Game of Thrones

به گزارش گاردین چند روز پس از لو دادن اسکریپت قسمت چهارم از سریال Game of Thrones در اینترنت توسط هکر ها گویا این بار شماره شخصی چندین نفر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی توسط هکر ها در اینترنت منتشر شده است.

۰

هک شدن HBO همچنان خبر ساز است و قربانی می دهد و گویا آخرین قربانی این اتفاق در حال حاضر بازیگران مجموعه تلویزیونی Game of Thrones هستند! در ادامه با اخباری راجع به انتشار شماره تلفن بازیگران Game of Thrones با نت نوشت همراه باشید.

به گزارش گاردین چند روز پس از لو دادن اسکریپت قسمت چهارم از سریال Game of Thrones در اینترنت توسط هکر ها گویا این بار شماره شخصی چندین نفر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی توسط هکر ها در اینترنت منتشر شده است.

هکر ها تهدید کرده اند در صورتی که HBO مبلغ چند میلیون دلاری مورد نظر آن ها را پرداخت نکند باز هم به ارائه و انتشار اطلاعات در اینترنت خواهند پرداخت. پیام ویدیویی ۵ دقیقه ای ناشناسی که برای مدیریت HBO آقای Richard Plepler ارسال شده و با نام مستعار ‘Mr Smith’ شناخته می شود گویای این درخواست است.

بیشتر بخوانید: Peter Hayden Dinklage یا تیریون لنیستر , نگاهی به زندگی معروف ترین کوتوله جهان

شماره تلفن بازیگران Game of Thrones

شبکه HBO تنها ادعا می کند که سیستم ایمیل مورد استفاده توسط پرسنل این کمپانی دچار اختلال بوده و اکنون به واسطه حضور تیم های امنیتی این اختلال برطرف شده و هنوز به صورت رسمی ادعای ۱٫۵ ترابایت اطلاعات را که توسط هکر ها مطرح شده را تایید نمی کند!

گویا هکر ها تقاضای دریافت بیش از ۱ میلیون دلار پول به صورت بیت کوین را تنها با هدف شریک شدن در درآمد های هنگفت شرکت HBO مطرح کرده اند و ادعا می کنند در صورتی که مبلغ مورد نظر را دریافت نکنند بدون شک باقی اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چه کسی به اژدها های Game of Thrones جان می دهد؟ پشت صحنه چه خبر است؟

گویا اطلاعاتی که در اختیار هکر ها قرار گرفته از فیلم نامه قسمت های مختلف فراتر بوده و به داده های فنی شبکه و جزییات زمانبندی داخلی کلمه عبور و … هم خلاصه نخواهد شد!

از تمامی موارد فوق نگران کننده تر انتشار اطلاعات ارتباطی شخصی مربوط به بازیگران مجموعه Game of Thrones است که گویا در این نوبه اطلاعات تماس شامل شماره تلفن شخصی و ایمیل خصوصی ۳ نفر منتشر شده است: Lena Headey (سرسی لنیستر)، Peter Dinklage (تریون لنیستر) و Emilia Clark (دنریس)!

HBO در زمینه دردسر های هکر ها سابقه دارد و سال گذشته هم در این مورد با تمام قوا سعی در حل مشکل داشت. باید کمی صبر کنیم و ببینیم که این غول رسانه ای با سریال پر سروصدایش که به صورت جهانی مخاطب دارد امسال چگونه با هکر ها کنار خواهد آمد!

بیشتر بخوانید: تاریخچه فیلم های گودزیلا , تاثیر عظیم تکنولوژی دیجیتال در پیشرفت صنعت سینما

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا