اخبار تکنولوژی

شهرخبر؛ خبرخوان ایرانی، ایده ای موفق همراه با سرعت و پیاده سازی پایدار

شهرخبر خبرخوان موفق ایرانی
۰

از سرگرمی های روزمره مردم در دنیای اکنون که فناوری حرف اول را می زند خواندن خبر است، مطلع بودن از جریانها و اطلاعات روز وجهی است از زندگی اجتماعی ما که نیاز داریم برای ارتباط با محیط اطراف با آن به صورت روزانه دست و پنجه نرم کنیم.

همیشه در میان انبوه صفحات اینترنتی و وبسایت ها، خبرگزاری ها و مراجع خبری حرف اول را در میان مخاطبان اینترنت می زنند. همین نکته باعث زیاد شدن و متعدد بودن خبرگزاری های اینترنتی شده که بر حسب سلایق خودشان اخبار را مخابره می کنند. به شخصه افرادی که در پیرامونم می بینم و آنها را پیگیر اخبار می دانم را از لحاظ دیدگاه و مراجع شان برای مرور خبر بررسی می کنم و کمتر دیده ام فردی توانایی مرور تمامی خبرگزاری ها را داشته باشد و بتواند در آن واحد از تمامی اخبار از خبرگزاری های مختلف مطلع باشد.

بعد از حدود ۳ سال بی خبری از دوست صمیمی ام مجید حبیبی که مصادف بود با شروع به کار نت نوشت متوجه شهرخبر شدم. و بابت اینکه زودتر از این از چند و چون فعالیت دوست قدیمی ام بی اطلاع بودم ناراحتم!

شهرخبر یک وبسایت خبر خوان جامع برای تمامی فیلد های خبری است که به سریعترین شکل ممکن می توانید از آخرین اخبار پرکلیک ۲۴ ساعت گذشته در کمترین زمان ممکن مطلع شوید.

مرور تیتر ها در شهر خبر برای من کمتر از ۳ دقیقه طول می کشد و بلافاصله با کلیک بر روی لینک های اخبار مورد علاقه ام می توانم آنها را مرور کنم.

شهر خبر را فید خوان نمی دانم، فید خوان ها را باید تغزیه کرد، تا خوراک ندهی مطلبی نداری، تا فید وبسایت ها مورد علاقه ات را ندهی چیزی عایدت نمی شود، اما شهر خبر یک خبر خوان است، که اکنون به آسانی می توانم لقب ورزیده را به آن بدهم،

من در لیست خبر گزاری هایی که اخبار آنها در شهر خبر رصد می شود، خبرگزارییی را جا افتاده ندیدم و همین نکته را می توان از مزیت های شهر خبر دانست. البته از وجهی دیگر تعدد منابع هم باعث بالا رفتن حجم تعداد عناوین خبر می شود که شخص مراجعه کننده را از خبر مورد علاقه دور می کند، اما باید گفت راهکار شهر خبر بهترین گزینه است: لیست شدن مداوم اخبار بر حسب کلیک در بازه های زمانی مختلف.

shahrekhabar2

بیشتر از ۷ سال از شروع به کار و فعالیت تیم شهر خبر می گذرد و همین سابقه خوب توانسته تعداد مخاطبان را برای این خبرخوان افزایش دهد و اصلا جای تعجب نیست که شهرخبر در میان تمامی خبر خوان هایی که مشغول فعالیت هستند در رتبه اول در میان کاربران ایرانی است.

شهر خبر  طبق آمار الکسا در میان تمامی سایت های ایرانی اکنون رتبه ۱۷ ام و در میان تمامی سایت های مراجعه شده توسط ایرانی های رتبه ۲۴ ام را دارد.

هفته پیش طی صحبت کوتاهی با مجید حبیبی مدیریت تیم شهرخبر داشتم از طراحی صفحه اول که به نظرم غبار قدیمی بودن را به همراه دارد گفتم و شنیدم که بزودی طراحی صفحه اول تغییرات عمده خواهد داشت و همچنین خبر های خوبی برای مخاطبان راجع به اپ اندروید و آیفونی اختصاصی شهرخبر خواهیم شنید. در ضمن قول یک گفتگوی کوتاه را برای معرفی خودش و تیم همراهی کننده و راهی که پیموده و مسیر پیش روی شهر خبر از مجید گرفتم که بزودی انجام خواهد شد و برای دوستان نت نوشت به انتشار در خواهد آمد.

کانال های تلگرامی هم اکنون کاملا در دور فعالیت هستند و یک راه حل ساده برای ارتباط مداوم به حساب می آیند، کانال تلگرام شهرخبر را برای بروز بودن و دسترسی به آخرین اخبار پر بازدید ایرانی ها دنبال کنید:

Telegram.me/shahrekhabarchannel

آدرس صفحه اینستاگرام شهر خبر:

instagram.com/shahrekhabarcom

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    بهنام

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ at ۱۸:۰۸

    خیلی خوبه که رتبه السکا پائینی داره

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا