گجت‌ها

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی

شیائومی یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با آخرین تلویزیون شیائومی بیشتر آشنا شویم.

۰

شیائومی یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. قبلاً تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد. محصولاتی نظیر تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و … همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با تلویزیون Mi TV 4A شیائومی بیشتر آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟ فناوری پردازش تصویر در تلویزیون‌های امروزی

شیاومی تلویزیون 50 اینچی 4K خود را تنها با 375 دلار عرضه می کند!!

Mi TV 4A – تلویزیون شیائومی

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی

تلویزیون ۵۰ اینچی Mi TV 4A، ششمین مدل از سری Mi TV 4A است که در ادامه مدل های سال گذشته، مدل ۳۲ اینچی، ۴۳ اینچی، ۴۹ اینچی، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای تنظیمات مانیتور ۴k در ویندوز ۱۰ ؛ اینگونه از کیفیت صفحه نمایش لذت ببرید!

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی دارای نمایشگر ۵۰ اینچی با پاسخ دینامیکی ۸ میلی ثانیه ای و نسبت کنتراست ۱:۵۰۰۰ می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ۴k زاویه دید فوق العاده ۱۷۸ درجه ای، HDR10 و استاندارد پخش تلویزیونی جدید هیبرید لوگاما (HLG) می باشد. در قلب این تلویزیون، یک چیپست ۶۴ بیتی Amlogic L962 با چهار هسته Cortex-A53، ۱٫۵ گیگا هرتزی قرار دارد و از ۲GB RAM و GB8 حافظه داخلی بهره می برد.

همچنین تلویزیون Mi TV 4A شیائومی برای برقراری ارتباط با سایر وسایل، از سه پورت HDMI، دو پورت USB، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۴٫۲، ورودی AV ، پورت اترنت بهره می برد و خروجی صوتی S / PDIF دارد. کنترل از راه دور جدید شیائومی نیز به سیستم مادون قرمز و همچنین بلوتوث مجهز است.

بیشتر بخوانید: HDMI ARC چیست و چه کاربردی دارد؟

شیاومی تلویزیون 50 اینچی 4K خود را تنها با 375 دلار عرضه می کند!!

Mi TV 4A – تلویزیون شیائومی

شیائومی بار دیگر از PatchWall – موتور هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت – به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی یاد می کند. سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall، اطلاعاتی در مورد سرگرمی های تلویزیونی مورد علاقه شما و محتویاتی که ترجیح می دهید، جمع آوری می کند و در اصطلاح به حافظه می سپارد. با گذشت زمان این AI، هوشمندانه برنامه های تلویزیونی در حال پخش را با توجه به ترجیحات و علایق تان به شما پیشنهاد می کند. به عبارت دیگر، مخاطبان مجبور نیستند به صورت مداوم بین شبکه های تلویزیونی مختلف جستجو کنند تا برنامه های مورد علاقه خود را بیابند، بلکه همه اطلاعات مورد نیازشان به کمک PatchWall به راحتی در اختیارشان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه LG E7 و Sony A1E دو تلویزیون محبوب OLED

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی همچنین دارای قابلیت تشخیص گفتار و کنترل صوتی است، اما چون تولید این محصول محدود به چین است، هنوز با زبان انگلیسی کار نمی کند.

همه این امکانات فوق العاده در یک تلوزیون ۵۰ اینچی تنها با ۳۷۵ دلار (تقریبا با قیمت دلار همین لحظه ۱٫۸ میلیون تومان در حدود قیمت یک گوشی هوشمند متوسط) عرضه می شود! مانند سری های دیگر Mi TV، فروش Mi TV 4A منحصر به چین است و به نظر نمی رسد که این روند به زودی تغییر کند. شیائومی ابراز علاقه کرده است که تلویزیون های خود را در کشور هند نیز عرضه کند، اما هنوز هیچ پیشرفتی در این زمینه مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: تلویزیون Q9S سامسونگ ۸۵ اینچی ۸K و The Wall معرفی شد!

بیشتر بخوانید: تلویزیون های ۸K OLED ال جی در سال ۲۰۱۸ سریعتر و با کمک گوگل هوشمندتر هستند!

منبع: androidcentral

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا