تلفن همراه

متاسفانه خبری از افزایش ظرفیت باتری در iPhone 7 Plus نیست!

ظرفیت باتری در iPhone 7 Plus

ظرفیت دقیق باتری در iPhone 7 Plus مقدار ۲۹۰۰mAh بوده که نسبت به مقدار ۲۷۵۰mAh در iPhone 6S Plus افزایش بسیار ناچیزی را نشان می دهد!

۰

حتما پیش از این راجع به رونمایی و جزییات بیشتری که پیش از این در نت نوشت برایتان راجع به iPhone 7 گفته ایم مطلع هستید، خوشبختانه تنها ۲ روز دیگر یعنی در ۱۶ سپتامبر iPhone 7 در اختیار کاربرانی که به پیش خرید کرده اند قرار خواهد گرفت.

طبق معمول همیشه اپل یک شکاف زمانی بین پیش ثبت نام تا توزیع محصول در نمایندگی هایش لحاظ می کند تا مبادا وقفه ای در توزیع و یا بدقولی باعث کدورت خریداران شود، باید این مورد را از دیسیپلین خاص و قابل اعتماد و همیشگی این کمپانی دانست.

با توجه به همین وقفه زمانی هنوز نمی توان راجع به سخت افزار و مشخصات دقیق دستگاه های معرفی شده که همیشه اپل اطلاعات مختصری را راجع به آنها منتشر می کند، اظهار نظر کرد.

اکنون با توجه به مشخصات ثبت شده در وبسایت اپل iPhone 7 و iPhone 7 Plus هر دو طول عمر باتری بیشتری داشته و عملکرد انها با توجه به بهبود استفاده از باتری توسعه یافته است.

جدول زیر نشان از مشخصات طول عمر و باتری در دستگاه های تازه معرفی شده اپل دارد:

۱۴۷۳۸۰۸۷۴۸_batterylife

امروز شرکت گولاتوری چینی TENAA اطلاعات و مشخصات دقیقی از آیفون های جدید را ارائه داده است که با هم مرور می کنیم: اطلاعات جدید خبر از تغییرات در بخش باتری تعبیه شده در دستگاه دارد ولی این تغییرات راجع به نسخه بزرگتر آیفون ۷ یعنی iPhone 7 Plus کمی نا امید کننده است:

ظرفیت دقیق باتری در iPhone 7 مقدار ۱۹۶۰mAh بوده که نسبت به مقدار ۱۷۱۵mAh در iPhone 6S افزایش داشته است که :

افزایش حجم باتری در آیفون ۷ نسبت به نسخه قبلی ۱۲٫۵% است.

ظرفیت دقیق باتری در iPhone 7 Plus مقدار ۲۹۰۰mAh بوده که نسبت به مقدار ۲۷۵۰mAh در iPhone 6S Plus افزایش بسیار ناچیزی را نشان می دهد!

افزایش حجم باتری در آیفون ۷ پلاس نسبت به نسخه قبل تنها ۵٫۱% است.

با توجه به مشخصات قابل مشاهده در بالا می بینیم که حجم باتری در آیفون ۷ پیشرفت قابل قبولی داشته اما متاسفانه در آیفون ۷ پلاس این افزایش چندان به چشم نمی آید و با توجه به بزرگ تر بودن ابعاد دستگاه و انتظار ظرفیت باتری بیشتر این مورد احتمالا فدای دوربین با لنز دوم و یا دیگر قسمت ها و امکانات دستگاه شده است. اما خوشبختانه در iPhone 7 میبینیم که اپل با کمال لطفش واقعا افزایش حجم باتری را لحاظ کرده است.

باید کمی منتظر باشیم و طی دو یا سه روز آینده ببینیم که گوشی های توطیع شده نیز با این مشخصات همخوانی دارند یا خیر و در این صورت بازدهی دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا