معرفی اپ

عرضه نسخه نهایی مرورگر Edge برای iOS و اندروید توسط مایکروسافت!

مرورگر Edge

مایکروسافت امروز نسخه نهایی مرورگر Edge را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر نمود.

۱+

مایکروسافت ماه گذشته نسخه بتا مرورگر جدید خود با نام “Edge” را برای iOS و اندروید منتشر کرد. در آن زمان، چنانچه کاربران خواهان دسترسی کامل به ویژگی‌های مرورگر Edge بودند، باید ابتدا ثبت نام میکردند. با این حال مایکروسافت امروز نسخه نهایی مرورگر Edge را برای هر دو سیستم عامل منتشر نمود. چنانچه خواهان انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر خود هستید، Edge برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

مرورگر Edge

مرورگر Edge

مرورگر Edge از قابلیت “Continue on PC” (ادامه روی کامپیوتر) نیز پشتیبانی میکند. در این ویژگی کاربر میتواند کاری را بر روی نسخه تلفن همراه اج آغاز کرده و ادامه آن را بر روی نسخه PC از سربگیرد.

اگرچه نسخه تلفن همراه شامل خصوصیاتی چون علاقه‌مندی‌ها، تاریخچه، لیست خواندن و کتابهای الکترونیکی میباشد، اما متأسفانه فاقد ویژگی “همگام سازی تب‌ها” بوده و بنابراین شما نمیتوانید تب‌ها یا تاریخ را بین تلفن همراه و کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

مرورگر Edge

مرورگر Edge

مایکروسافت در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک ویژگی “همگام سازی تب‌ها” را به این مرورگر اضافه نموده و علاوه بر آن، نسخه مربوط به آیپد را نیز منتشر کند. با این حال، به نظر نمیرسد که این موارد تا سال آینده میلادی انجام شدنی باشد.

لازم به ذکر است که نسخه مربوط به اندروید و Ios این مرورگر بر روی گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس بوده و میتوانید آنها را از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا