خودرو

علاقه مردم دنیا به خودرو های الکترونیکی رو به افزایش است!

همانطور که بعد از هر ابداع در زمینه خودرو ها در طی ۱۰۰ سال گذشته شاهد فراگیر شدن آن در میان مردم سرتاسر دنیا نبوده و نیستیم، برای خودرو های برقی هم این مهم رخ نداد و زمان زیادی نیاز بود تا کاربران بتوانند به این نسل از خودرو ها اعتماد کنند!

۱+

همیشه بعد از هر تغییر جبهه گیری ها و مقاوت وجود داشته و دارد و خوب میدانیم که این طبع بشر است. همانطور که بعد از هر ابداع در زمینه خودرو ها در طی ۱۰۰ سال گذشته شاهد فراگیر شدن آن در میان مردم سرتاسر دنیا نبوده و نیستیم، برای خودرو های برقی هم این مهم رخ نداد و زمان زیادی نیاز بود تا کاربران بتوانند به این نسل از خودرو ها اعتماد کنند!

انجمن خودرو سازان اروپا اطلاعات جالبی از فروش خودرو ها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است. طبق آمار و ارقام موجود فروش اتومبیل های “Alternative Fuel Vehicles” یا همان اتومبیل های با سوخت های جایگزین نسبت به همین بازه در سال ۲۰۱۶ رقمی معادل ۳۷٫۶ در بین مردم اروپا افزایش داشته است.

این افزایش تقاضا و بهبود فروش تنها به اروپا خلاصه نمی شود و طبق اطلاعات منتشر شده در بلومبرگ فروش اتومبیل های الکترونیکی در ایالات متحده با ۴۹ درصد افزایش در بازه ذکر شده به ۴۰٫۷۰۰ دستگاه می رسد.

طبق آمار های منتشر شده بیش از یک چهارم گاز های گلخانه ای تولیدی در اروپا از سیستم حمل و نقل متساعد می شود و این مهم دلیل اصلی آلودگی در شهر های بزرگ به حساب می آید، در همین راستا بدون شک باید آمار و ارقام با شتابی بیشتر با سوق پیدا کردن کاربران به سمت سوخت های پاک پیشروی کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا