گجت‌ها

لپ‌تاپ ZenBook Flip S از Asus با جدیدترین پردازنده‌های quad-core اینتل

لپ تاپ ZenBook Flip ایسوس
۰

Asus نخستین بار در نمایشگاه ۲۰۱۷ Computex  تایوان لپ تاپ فوق باریک و سبک ZenBook Flip S را بدون اشاره به پردازنده به کار رفته در آن معرفی کرد، اما سرانجام در روزهای اخیر و پس از رونمایی اینتل از نسل هشتم پردازنده های خود، ایسوس نیز  استفاده از پردازنده های quad-core را در سری لپ تاپ های ZenBook Flip خود به صورت رسمی در نمایشگاه IFA برلین اعلام کرد.

ZenBook Flip S

ZenBook Flip S

ZenBook Flip S

ضخامت ۱۰٫۹ میلیمتری این دستگاه در کنار وزن ۲٫۴۲ پوندی آن باعث شده است ZenBook Flip S با اندکی وزن بیشتر حتی از  مک بوک ۱۲ اینچی هم باریک تر باشد.

استفاده از پردازنده های Core i7-8550U نسل هشتم اینتل، هارد دیسک یک ترابایتی PCIe SSD ، باطری که به گفته سازنده آن می تواند انرژی لازم برای ۱۱ ساعت را تامین کند و با یک پورت USB-C می توان آن را شارژ نمود، مانیتور ۱۳٫۳ اینچ ۴k با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تبدیل شدن لپ تاپ به تبلت (عملکردی مشابه با سری لپ تاپ های Yoga لنوو) و پشتیبانی از Windows Hello برای لاگین کاربر در ویندوز ۱۰، برخی از مهمترین مشخصه های این سری از لپ تاپ های ایسوس هستند.

ZenBook Flip S با قیمت پایه ۱,۰۹۹ دلار همچنین مجهز به سنسور اثرانگشت کاربر است که در هر دو حالت لپ تاپ و تبلت می توان از آن استفاده کرد.

 

ZenBook Flip 14 و ZenBook Flip 15

دو مدل دیگر معرفی شده از سری Flip اما دارای ابعاد بزرگتری نسبت به ZenBook Flip S  هستند؛ ZenBook Flip 14  با قاب هایی در اطراف صفحه نمایش ۱۴ اینچی خود باعث شده است که بیشتر شبیه لپ تاپ های ۱۳ اینچ به نظر بیاید، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه صفحه نمایش، پشتیبانی از قلم مخصوص ایسوس، به کارگیری جدیدترین پردازنده های quad-core Core i7 اینتل در کنار ۱۶GB رم، گرافیک مجزای Nvidia MX150، هارد دیسک ۵۱۲ گیگاباتی SSD سایر ویژگی های این مدل از لپ تاپ های ایسوس هستند. مدت زمان نگهداری باطری این لپ تاپ ۱۳ ساعت معرفی شده است و انتظار می رود با قیمت ۷۹۹ یورو به بازار عرضه شود.


مدل بزرگتر ZenBook Flip 15 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی در دو مدل ۴k و FULL HD

است، با گرافیک Nvidia’s GTX 1050 و پورت USB-C Thunderbolt برای اتصال GPU های خارجی؛ در این لپ تاپ از ترکیب دو حافظه ۲ ترابایتی و ۵۱۲ گیگاباتی SSD و جدیدترین پردازنده های quad-core Core i7 اینتل استفاده شده است،  ایسوس قیمت پایه ZenBook Flip 15 را ۸۹۹ یورو اعلام کرده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا