سینمای جهان

قسمت چهارم از فصل هفتم Game of Thrones به صورت غیر رسمی منتشر شد!

Game of Thrones

چند روز پیش بود که خبر هک شدن HBO و دزدیده شدن فیلم نامه و انبوه اطلاعات از این شبکه تلویزیونی که به گفته هکر ها شامل اطلاعاتی از سریال گیم او ترونز هم می شد سروصدای بسیاری را به همراه داشت. متاسفانه اطلاعات زیادی در منابع مختلف طی این چند روز منتشر شده که از بررسی تمامی آنها به یک ناهمخوانی میان آنچه که HBO می گوید دزدیده شده و هکر ها در اینترنت منتشر می کنند را شاهدیم.

۰

چند روز پیش بود که خبر هک شدن HBO و دزدیده شدن فیلم نامه و انبوه اطلاعات از این شبکه تلویزیونی که به گفته هکر ها شامل اطلاعاتی از سریال گیم او ترونز هم می شد سروصدای بسیاری را به همراه داشت. متاسفانه اطلاعات زیادی در منابع مختلف طی این چند روز منتشر شده که از بررسی تمامی آنها به یک ناهمخوانی میان آنچه که HBO می گوید دزدیده شده و هکر ها در اینترنت منتشر می کنند را شاهدیم. در ادامه با خبر انتشار قسمت چهارم از فصل هفتم Game of Thrones با نت نوشت همراه باشید.

گویا امروز شاهد انتشار غیر رسمی قسمت چهارم از فصل هفتم Game of Thrones با نام “The Spoils of War” در اینترنت توسط هکر ها بودیم. لینکی جهت نمایش آنلاین در گوگل درایو آپلود شده و در Reddit منتشر شد! این ویدیو به سرعت به علت نقض قانون کپی رایت حذف شد.

طبق بررسی که توسط Entertainment Weekly صورت گرفته ویدیوی منتشر شده از قسمت چهارم ربطی به هک شدن اوایل همین هفته HBO ندارد. ویدیوی منتشر شده واترمارک یکی از شرکای بین المللی HBO به نام Star India را همراه خود دارد و تصاویر منتشر شده تایید کننده این اتفاق هستند.

پیش از این هکر ها با تهدید به انتشار اطلاعات دزدیده شده گفته بودند که: “بزرگترین دزدی اطلاعات در فضای سایبری رخ داده ” آنها برای اثبات ادعایشان تنها به انتشار جزییاتی از فیلم نامه دو قسمت Ballers و Room 104 از Game of Thrones پرداختند.

احتمالا ارتباط میان قسمت چهارم منتشر شده که امروز اتفاق افتاده و دزدی اطلاعاتی که اوایل هفته صورت گرفته با توجه به بعد مکانی و نحوه درز کردن اطلاعات واقعا شَک برانگیز است!

برای دانلود این قسمت به کانال تلگرام نت نوشت سری بزنید، قسمت چهارم این فصل با کیفیت ۳۶۰ در کانال تلگرام نت نوشت قابل دانلود است و البته از شما تقاضا داریم از هرگونه اسپویل اطلاعات بپرهیزید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا