رپرتاژ آگهی

قشم گردی ارزان با لحظه آخر

۰

قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید و به دنبال راهی برای داشتن سفری ارزان به این جزیره هستید، میتوانید به صفحه ی تورهای قشم سایت لحظه آخر مراجعه کرده و لیستی از به روز ترین تور های گردشگری به این جزیره، با بهترین قیمت را مشاهده کنید. قشم جزیره ای زیبا، واقع در جنوب کشور ایران که در موقعیت استراتژیک تنگه هرمز قرار گرفته و زمانیکه از خلیج فارس به سمت دریا های آزاد و دریای عمان حرکت می کنید در طرف چپ خود این جزیره زیبا که به شکل دلفین چشم نوازی می کند را می بینید. سفر به این جزیره زیبا که ژئو پارکی خارق العاده است برای کسانیکه قصد دارند به تور لذت بخش قشم گردی بروند و علاوه بر طبیعت گردی از ورزش ها و تفریحات زیبا و هیجان انگیز آبی لذت ببرند پیشنهاد می شود. در ادامه شما را با اطلاعاتی راجب تور های قشم در سایت لحظه آخر آشنا می کنیم تا شما هم اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید آن را از دست ندهید.

قشم گردی

تور قشم گردی به یکی از تورهای جذاب و دیدنی در سالهای اخیر تبدیل شده است. پیرو سرمایه گذاری های صورت گرفته در جزیره قشم، ایجاد مراکز خرید بزرگ، هتلها و مراکز تفریحی و گردشگری افراد زیادی جهت خرید و بازدید از بزرگترین جزیره خلیج فارس و انتخاب تور قشم به آن سفر می کنند. جزیره قشم دارای مکانهای طبیعی و مناظر بی نظیری می باشد که در هیچ کجای دنیا نمی توانید نمونه آنها را ببینید. علاوه بر این جزیره قشم در سالهای اخیر به توسعه امکانات گردشگری خود مانند ساخت هتل و مراکز خرید و مجتمع های تفریحی و سرگرمی اقدام های شایانی نموده است. به همین دلیل یکی از مهمترین مسائل حائز اهمیت در سفر به این جزیره زیبا مدیریت هزینه هاست. به منظور مدیریت و کنترل هزینه های سفر به قشم، سایت لحظه آخر با معرفی بهترین تورهای قشم سعی بر آن داشته تا با ارائه نازلترین و مناسب ترین قیمت تور قشم به شما در اقامت و تفریح در این شهر زیبا بیشترین کمک را کرده باشد.همچنین با توجه به اصله نزدیک جزیره قشم تا بندرعباس لنج های مسافربری برای جابجایی مسافران در بندر وجود دارد که این لنج ها علاوه بر مسافر خودروهای آنها را نیز با خود به جزیره قشم حمل می کنند.

تور داخلی قشم گردی در سایت لحظه آخر

اگر به دنبال یک تور کوتاه و کامل برای گشت و گذار در قشم هستید ، سایت لحظه آخر با در نظر گرفتن بهترین قیمت تور قشم برای یک روز به طور کامل و مناسبی تور های متفاوتی برای یک روز افرادی که وقت کافی برای مفصل گشتن این جزیره را ندارند در نظر گرفته است .تور های یک روزه، برای کسانی که می خواهند شیره ی قشم را بیرون بیاورند و جایی ندیده و نگشته باقی نگذارند؛ تور نیم روز ، برای کسانی که فرصت کافی ندارند. تور جزیره هرمز و تور جزیره هنگام نیز برای کسانی که می خواهند این جزیره ها را نیز ببینند و می دانند که قشم بدون دیدن این جزیره ها کامل نمی شود نیز هست. سایت لحظه آخر بهترین پیشنهادات قشم گردی را برای شما با تور های داخلی خود برایتان در نظر گرفته تا به صرفه ترین سفر به قشم را تجربه کنید.

معرفی اقامتگاه های بوم گردی قشم در لحظه آخر

یکی از جدیدترین ترندهای روز گردشگری ایران، اقامت در اقامتگاه های بومگردی است. جایی که می توانید در آن هم تجربه اقامت به سبک مردم محلی داشته باشید و هم حس در خانه بودن را داشته باشید. برای جستجوی قیمت تور قشم، سایت لحظه آخر بهترین  اقامتگاه را برای تور شما در نظر گرفته که در ادامه به تعدادی از آنها می پردازیم.

  • اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی
  • اقامتگاه بوم گردی ستاره برکه
  • اقامتگاه بوم گردی شیب دراز
  • اقامتگاه بوم گردی خالو
  • اقامتگاه بوم گردی کلودنگ
  • اقامتگاه بوم گردی فردیس
  • اقامتگاه بوم گردی مدالی
  • اقامتگاه بوم گردی لرد
  • اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو
  • اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی صالح

تعدادی از پر طرفدار ترین اقامتگاه های بومی قشم هستند که در سایت لحظه آخر می توانید اطلاعات بیشتر و جامع تری راجب شون پیدا کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا