دانستنی‌های سلامتی

قهوه بی رنگ: Clear Coffee بخورید و نگران زرد شدن دندانهایتان نباشید!!!

قهوه بی رنگ
۲+

انواع قهوه از نوشیدنی های پر مصرف در سراسر دنیا محسوب می شود که قهوه بی رنگ نیز این روزها جز همین نوشیدنی های پرطرفدار است. خواص قهوه باعث شده افراد زیادی در طی روز از این نوشیدنی دلچسب استفاده کنند. نوشیدن یک فنجان قهوه در ابتدای صبح انرژی مضاعفی برای شما همراه دارد.

همچنین میان روز نیز به عنوان یک نوشیدنی برطرف کننده خستگی و کسالت بسیار مفید است. اما استفاده دراز مدت از قهوه سبب زرد شدن رنگ دندان می شود. می توان گفت تنها ضرر قهوه همین یک مورد است که در زیبایی تاثیر بسزایی دارد.

قهوه بی رنگ چیست؟

clear coffee قهوه بی رنگ

قهوه روشن یا بی رنگ نخستین قهوه نوشیدنی است که هیچ گونه رنگ طبیعی یا شیمیایی در آن وجود ندارد. این نوشیدنی گوارا از دانه های قهوه عربیکا به دست آمده و خالص می باشد. فقط طی فرایند ساخت رنگ از آن گرفته می شود ولی هیچ تاثیری در مزه و طعم آن ندارد. این محصول مواد نگهدارنده و طعم دهنده های مصنوعی،  تثبیت کننده ها و شکر ندارد.

سلامت دندان ها با CLR CFF

دوستداران قهوه با استفاده از این محصول به راحتی می توانند در هر زمان که دوست داشتند کافی میل کنند و نگران زردی دندان های خود نباشند. قهوه در مرور زمان بر روی دندان ها تاثیر گذاشته و سبب زرد شدن مینای دندان می شود.

سازندگان قهوه بی رنگ یا CLR CFF اعلام کردند که قهوه روشن هیچ گونه عوارضی برای دندان ندارد. CLR CFF از عبارت Clear Coffee گرفته شده است و حروف صدا دار آن حذف شده است. در هر بطری ۲۰۰ میلی لیتری این قهوه ۴۰ میلی گرم کافئین وجود دارد. البته به یا داشته باشید که در حال حاضر این نوشیدن خاص تنها در انگلستان و اسلواکی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: خواص قهوه: نگذارید باورهای غلط در مورد قهوه شما را از مزایای آن محروم کند!

منبع +

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا