تلفن همراه

آیفون X و قیمت بسیار زیاد! نگاهی به ۱۰ کشور گران قیمت برای خرید آیفون X!

قیمت آیفون X
۰

اپل هقته گذشته از گرانترین گوشی آیفون خود تا به امروز یعنی آیفون X رونمایی کرد. این گوشی ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته و پرداخت چنین مبلغ گزافی برای یک گوشی که قرار است تنها چند سال مورد استفاده قرار بگیرد، بسیار زیاد به نظر میرسد.

هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد تراشه A11 Bionic منتشر نشده است، اما حدس زدن اینکه این تراشه تا چه حد می تواند برای آیفون X موثر و کارا باشد چندان دشوار نیست.

با این حال خارج از ایالات متحده اوضاع بحرانی تر بوده و آیفون X قیمت بیشتری را نیز خواهد داشت. اگر از کشور خودمان که بدون هیچ گونه شکی در صدر این لیست قرار میگیرد بگذریم، لیست سایر کشورهای گران قیمت به ترتیب زیر است.

قیمت آیفون X

قیمت آیفون X

در ضمیمه متن بالا، شما میتوانید معرفی کامل آیفون X را در این لینک و مقایسه سه گوشی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X را در این لینک مطالعه نمایید. طبق این لیست معادل قیمت آیفون X در کشور های اروپایی، روسیه، بریتانیا، مکزیک، چین، استرالیا، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، کانادا و ژاپن ذکر شده است. در تمامی کشور ها شاهد قیمت های پیش فرض و بالاتری برای آیفون X هستیم که از مبلغ ۹۹۹ دلاری که برای این محصول در امریکا در نظر گرفته شده به مراتب بالاتر می باشد.

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    علی

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ at ۸:۱۹

    گرون ترین که توی ایرانه ایران باید بیاد بالای لیست

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا