تکنولوژی

این لامبورگینی دست ساز به پیشرانه موتورسیکلت مجهز است! +ویدیو

خودروهای لوکس و سوپراسپرت بسیار جالب توجه هستند و می توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند. اما به نظر می رسد شاهد ساخت یک لامبورگینی خواهیم بود که به پیشرانه موتورسیکلت مجهز است و نمی تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اگرچه این لامبورگینی اصلی نیست اما با چراغ های پروژکتوری به مدل جالبی تبدیل شده است.

۱+

تا زمانی که اتومبیل های سوپراسپرت و لوکس قابل توجه هستند بسیاری تمایل پیدا می کنند تا به خرید آن بپردازند از این رو جای تعجبی نداشته این خودروها شگفت انگیز باشند و نظر هرفردی را به خود جلب کنند. اما هنگامی که تغییری در آنها حاصل شده و به مدلی غیرسوپراسپرت یا لوکس تبدیل می شوند دیگر جای تعجبی ندارد. خودروهای لوکس و سوپراسپرت بسیار جالب توجه هستند و می توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم شاهد ساخت یک لامبورگینی باشیم که به پیشرانه موتورسیکلت مجهز است و نمی تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اگرچه این لامبورگینی اصلی نیست اما با چراغ های پروژکتوری به مدل جالبی تبدیل شده است.

سازنده این اتومبیل دست ساز سعی کرده با حداقل امکانات ساختار جالبی به وجود آورده و اتومبیل خود را کاملا شبیه به لامبورگینی کند اگرچه پیشرانه آن واقعی نیست و قدرتمند محسوب نمی شود. به نظر می رسد علاقه بسیار فرد به برند ایتالیایی موجب شده تا استعداد خود را با ساخت یک مدل دست ساز لامبورگینی به نمایش بگذارد.

شاید ساخت چنین مدلی براساس لامبورگینی برای طرفداران جالب توجه نباشد اما چنین مدل هایی می تواند جالب توجه و شگفت انگیز باشد. مدلی که در نوع خود قدرتمند است و با قرار گرفتن پیشرانه ضعیف روی آن نتواند عملکردی بزرگ از خود نشان دهد. این خودرو با دست ساخته شده و یک مدل ساخت ربات های کارخانه نیست بنابراین باید به تحسین سازنده آن پرداخت که توانسته خودرویی عجیب را توسعه دهد.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا