معرفی اپ

دانلود لانچر اندروید ۸٫۰ اورئو برای آنهایی که پیکسل و نکسوس ندارند!

لانچر اندروید اورئو

طبق گفته‌ها و شنیده‌ها نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید قرار است بر روی گوشیهای پیکسل و نکسوس گوگل عرضه شود. حال چه زمانی اورئو بر روی سایر دیوایسها عرضه خواهد شد معلوم نیست. اگر شما هم بی‌تاب تست این نسخه از اندروید بر روی گوشی خود هستید لااقل لانچر پورت شده‌اش را نصب کنید تا حال و هوای اورئو را دریابید.

۰

گوگل اخیرا نسخه جدیدی از اندروید با عنوان اندروید اورئو عرضه کرده و به کاربران قول داده نسخه جدید سیستم‌عاملش را بر روی دیوایسهای پیکسل و نکسوس عرضه خواهد کرد. متاسفانه برای سایر گوشیهای اندرویدی مشخص نیست چه زمانی شرکتهای سازنده اقدام به عرضه آپدیت جدید برای اسمارت‌فونهای خود خواهند کرد. البته جای نگرانی نیست، امیر زیدی و تعدادی از برنامه نویسان اندرویدی، در پروژه‌ای متن‌باز، توانسته‌اند تا با کار بر روی نسخه متن باز اندروید (AOSP)، لانچر سیستم‌عامل جدید اندروید را بر روی سایر دیوایسهای اندرویدی غیراورئو پورت کنند.

برای نصب این لانچر ابتدا در بخش امنیتی تنظیمات گوشی خود Unknown Source یا منابع ناشناس را فعال کنید تا برنامه‌های خارج از گوگل‌پلی را بتوانید نصب کنید. اکنون به صفحه این برنامه در گیت‌هاب بروید، در بالاترین بخش صفحه قسمت latest release با عنوان درشت Rootless Pixel Launcher 2.1، فایل Launcher3-aosp-debug.apk را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. اگر دوست داشتید میتوانید با زدن Home Screen و انتخاب Always این لانچر را به عنوان لانچر اصلی اسمارت‌فون خود انتخاب کنید.

 

لانچر اندروید اورئو

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا