گجت‌ها

این ماشین ظرفشویی هوشمند ظروف شما را می‌شوید و حتی برایتان غذاهای دریایی می‌پزد!!

نام این ماشین ظرفشویی Tetra است که شرکت Heatworks به کمک شرکت frog طراحی کرده. این ماشین برای کسانی که در آپارتمانهای کوچک زندگی می کنند و دوست دارند یک ماشین ظرفشویی کوچک داشته باشند، مناسب است. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

۰

نام این ماشین ظرفشویی Tetra است که شرکت Heatworks به کمک شرکت frog طراحی کرده. این ماشین برای کسانی که در آپارتمانهای کوچک زندگی می کنند و دوست دارند یک ماشین ظرفشویی کوچک داشته باشند، مناسب است. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

نکته جالب توجه این است که این ماشین ظرفشویی برای کار کردن نیازی به لوله کشی آب نداشته و فقط یک اتصال برق استاندارد نیاز دارد و مانند سایر تکنولوژی های جدید، به اینترنت نیز متصل می شود.

این ماشین ظرفشویی هوشمند ظروف شما را می شوید و حتی برایتان غذاهای دریایی می پزد!!

برای استفاده از این ماشین ظرفشویی، باید آن را به صورت دستی با مقدار مشخصی آب بارگذاری کنید، بنابراین همیشه می دانید که چقدر آب استفاده می شود. اگر چه این دستگاه کاملا جمع و جور است، باز هم می تواند ظروف زیادی در خود جای دهد، از جمله دو دست کاسه، فنجان و بشقاب و یا ۱۰ عدد بشقاب یا ۱۲ عدد فنجان می تواند در آن جای گیرد. Heatworks می گوید هر بار شستشوی ظروف در مخزن شوینده حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد و در این مدت هزاران چرخه شستشو انجام می پذیرد.

شرکت Heatworks، نکته ای مهم را در محصول خود مورد توجه قرار داده و آن نیاز خانواده ها به یک ماشین ظرفشویی کوچک است که انرژی و آب کمتری مصرف کند. زیرا در تحقیقی که در این شرکت انجام شده است یک خانوار متوسط ​​حدودا از ۲٫۵۸ نفر تشکیل شده است، در حالی که ظرفیت سایر ماشینهای ظرفشویی شستشو برای ۱۳ نفر یا بیشتر می باشد.

این ماشین ظرفشویی هوشمند ظروف شما را می شوید و حتی برایتان غذاهای دریایی می پزد!!

Tetra از تکنولوژی Ohmic Array بهره می برد. این دستگاه از الکترودهای گرافیکی و کنترل های الکترونیکی استفاده می کند که مواد معدنی را در آب تحریک می کنند و به طور مستقیم آن را گرم می نمایند. این شرکت ادعا می کند که آب گرم آن از آب هر ماشین ظرفشویی دیگری پاکتر است.

این ماشین ظرفشویی هوشمند ظروف شما را می شوید و حتی برایتان غذاهای دریایی می پزد!!

بر همین اساس می توانید از دستگاه برای تمیز کردن وسایل کودک استفاده کنید، ظرف ها را بشویید، میوه ها را تمیز کنید، غذاهای دریایی بپزید، و حتی ظاهرا می توانید لباس های خود را نیز بشویید (هرچند قبل از پخت ماهی، اگر پیراهن کثیف خود را در آنجا شسته باشید بهتر است آن را کاملا تمیز کنید).

Tetra در اواخر سال ۲۰۱۸ به فروش می رسد و قیمت آن ۳۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: theverge

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا