اخبار تکنولوژی

مایکروسافت به زودی احداث پروژه ساختمانی جدیدش را آغاز خواهد کرد!

پروژه ساختمانی

مایکروسافت در نظر دارد مقر ۲۰۰ هکتاری خود واقع در ردموند واشنگتن را به‌ صورت کامل بازسازی کند.

۰

مایکروسافت در نظر دارد مقر ۲۰۰ هکتاری خود واقع در ردموند واشنگتن را به‌ صورت کامل بازسازی کند. این برنامه که از پاییز سال آینده شروع خواهد شد، پروژه‌ای چندساله بوده و بر طبق آن، ۱۸ ساختمان جدید در کنار فضاهای عمومی جدید، سیستم حمل‌ونقل و زمین ورزش احداث خواهد شد. مایکروسافت در حال حاضر ۱۲۵ ساختمان در مقر خود دارد که البته پس از پایان این پروژه، تعداد آنها به ۱۳۱ عدد خواهد رسید.

مقر جدید مایکروسافت

مقر جدید مایکروسافت

مقر به‌روز‌شده علاوه بر اینکه قابلیت میزبانی از ۴۷ هزار نفری که در حال حاضر مشغول به کار در مایکروسافت هستند را دارد، قادر است ۸ هزار نفر دیگر را نیز در خود جای دهد. لازم به ذکر است که مایکروسافت میلیاردها دلار را برای این پروژه خرج خواهد کرد و ۱۲ ساختمان قدیمی را به منظور ساختن ۱۸ جایگزین بزرگتر برای آنها تخریب خواهد نمود. پیش‌بینی میشود که تکمیل پروژه ۵ تا ۷ سال زمان برده و محیطی باز به مساحت ۸ هزار متر مربع را نیز داشته که قادر به میزبانی از ۲ هزار نفر میباشد.

مایکروسافت پس از مدت کوتاهی از آغاز به‌ کار مقر جدید اپل پارک، از طرح خود برای بازسازی مقر رونمایی کرد. اگرچه برنامه مایکروسافت همچون برنامه اپل باشکوه نیست، اما دارای مواردی همچون ساختمان‌های درختی در ارتفاع ۳٫۶ متری از سطح زمین میباشد که میزبان نشست‌های شرکت خواهد بود. قابل اشاره است که دیگر رقیب مایکروسافت یعنی آمازون نیز در نظر دارد تا به زودی پروژه‌ای جدید را جهت احداث مقر دوم خود آغاز کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا