خودرو

مایکروسافت و BMW اپ اسکایپ را به خودرو ها می آورند!

مایکروسافت BMW اسکایپ

دو شرکت مایکروسافت و BMW در اقدامی جالب اقدام به توسعه اپ مکالمه تصویری اسکایپ برای استفاده در سیستم iDrive تعبیه شده در اتومبیل های BMW کرده اند.

۰

دو شرکت مایکروسافت و BMW در اقدامی جالب اقدام به توسعه اپ مکالمه تصویری اسکایپ برای استفاده در سیستم iDrive تعبیه شده در اتومبیل های BMW کرده اند. پیش از این BMW اولین خودرو سازی بود که اقدام به توسعه و قرار دادن مجموعه نرم افزاری Office 365 در اتومبیل هایش کرد و گویا از این پس مشتریان اتومبیل های آلمانی BMW می توانند در اتومبیلشان از امکان مکالمه تصویری اسکایپ استفاده کنند.

سیستم مذکور طوری طراحی شده که اعلان جلسات یا مکالمات برای راننده ظاهر شده و در نهایت شخص می تواند با قبول کردن گفتگو به مکالمه تصویری و یا جلسه کاری اش بپیوندد. BMW هم تقویم کاری و قرار ملاقات های کاربر را با کمک گرفتن از سیستم Exchange از مایکروسافت در اسکایپ قابل دسترس خواهد کرد و البته این سیستم برای کاربران فرانسوی، آلمانی و انگلیسی پیش از باقی کشور ها فعال خواهد شد!

گویا همکاری های این دو کمپانی در نقاط ابتدایی است، چند وقت پیش بود که زمزمه هایی مبنی بر توسعه کورتانا دستیار صوتی مایکروسافت در اتومبیل های BMW مخابره شد. گویا این خبر بی راه نبوده و BMW امکان استفاده از این دستیار صوتی را بزودی در داشبورد اتومبیل هایش قرار خواهد داد! کاربر به این واسطه خواهد توانست لیست کارها، پیام ها، قرار ملاقات ها، اخبار و رویداد ها را به صورت کامل رصد کند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا