شبکه‌های اجتماعی

مردی که حساب توییتر ترامپ را غیرفعال کرد پشیمان است!!

توییتر ترامپ
۰

در ۲ نوامبر بود که یکی از کارمندان توییتر به غیرفعال کردن حساب توییتر ترامپ رئیس جمهور آمریکا مظنون شد، این شبکه اعلام نمود که مشکل خطایی بیش نبود که توسط یکی از کارکنان صورت گرفته و این فرد نیز اخراج شد. حال کارمند سابق توییتر خود را به سایت TechCrunch نشان داده و اطلاعاتی از این فرد لو رفته است. او یک شهروند آلمانی از تبار ترک بوده و Bahtiyar Duysak نام دارد. او با پیمانکاری که با توییتر همکاری می کرد فعالیت داشت.

غیر فعال شدن توییتر ترامپ

غیر فعال شدن توییتر ترامپ

Duysak بیان داشت که این حرکت اشتباهی بیش نبود و از روی قصد انجام نشده است. TechCrunch گزارش داد که Duysak تصور نمی کرد حساب توییتر دونالد ترامپ غیرفعال شود. وی اظهار داشت:

من لحظات سختی در آمریکا داشتم. از این رو گاهی اوقات خستگی باعث می شود اشتباهی رخ دهد.

Duysak در گفتگو با TechCrunch  بیان کرد که در روزهای آخر یکی از کاربران گزارش داد ترامپ به سو استفاده از حساب خود پرداخت. TechCrunch گزارش داد که به عنوان یک حرکت نهایی جهت بهبود وضعیت Duysak موجب غیرفعال شدن حساب شد. او همچنین سپس کامپیوتر خود را خاموش و ساختمان شرکت را ترک می کند.

متاسفانه Duysak انگیزه خود را درباره این کار بیان نکرده و حتی اظهار نظری درباره دونالد ترامپ نداشت اما در پایان بیان کرد که نمی خواست چنین اتفاقی رخ دهد.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا