اخبار تکنولوژی

مشخصات جزئی لو رفته از HTC Desire 12

مشخصات جزئی لو رفته از HTC Desire 12

قطعا این روزها HTC جایگاه خوبی بین گوشی های هوشمند ندارد و مطمئن نیستیم که تا کی قرار است در مورد گوشی های هوشمند این شرکت گزارش تهیه کنیم زیرا ممکن است در آینده ای نه چندان دور بطور کل از دور رقابت خارج گردند. آنچه که ما می دانیم این است که این سازنده گوشی تایوانی در سال جاری یک گوشی هوشمند پرچم دار  به نام HTC U12 عرضه خواهد کرد.

۰

قطعا این روزها HTC جایگاه خوبی بین گوشی های هوشمند ندارد و حتی مطمئن نیستیم که تا کی قرار است در مورد گوشی های هوشمند این شرکت گزارش تهیه کنیم زیرا ممکن است در آینده ای نه چندان دور بطور کل از دور رقابت خارج گردند. آنچه که ما می دانیم این است که این سازنده گوشی تایوانی در سال جاری یک گوشی هوشمند پرچم دار  به نام HTC U12 عرضه خواهد کرد.

البته امروز در نت نوشت قصد نداریم در مورد گوشی های هوشمند سطح بالا برای شما گزارش تهیه کنیم بلکه صحبت از یک گوشی میان رده شرکت HTC به نام HTC Desire 12 می باشد که به زودی معرفی خواهد شد و به نظر می رسد بیشتر به درد کسانی میخورد که به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستند.

مشخصات لو رفته از HTC Desire 12 که از عکس جعبه بسته بندی این گوشی به دست آمده است، یک پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته ای مدیاتک، با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد.

مشخصات لو رفته از HTC Desire 12 از عکس جعبه بسته بندی این گوشی

مشخصات لو رفته از HTC Desire 12 از طریق عکس جعبه بسته بندی این گوشی

این گوشی با یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل برای ثبت تصایور سلفی همراه است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اچ دی (۷۲۰x1440 pixels) با نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود. فقط امیدواریم، Desire 12 با Android Oreo عرضه گردد.

این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و  HTC تصمیم گرفته است که باتری ۲۷۳۰ میلی آمپری برای این گوشی قرار دهد. از دیگر ویژگی های Desire 12 پشتیبانی ۴G LTE و کارت microSD (تا ۲TB) می باشد.

HTC Desire 12 ممکن است همراه با  پرچم دار این شرکت، U12 عرضه شود، اما هنوز مشخص نیست که آیا گوشی هوشمند به کنگره موبایل جهانی (MWC 2018) خواهد رسید یا خیر.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا