تلفن همراه

مشخصات گلکسی اس ۹ به صورت دقیق و قطعی منتشر شد!

مشخصات گلکسی اس ۹ به صورت دقیق و قطعی منتشر شد!

به تازگی تصویری از جعبه فروش گلکسی اس ۹ آشکار شده که مشخصات گلکسی اس ۹ را علی الحصوص موارد سخت افزاری را به صورت نشان می دهد. این تصویر در وب سایت Reddit توسط یکی از کاربران منتشر شده و بیان داشت که تصویر مربوط به جعبه فروش گلکسی اس ۹ بوده و صحت دارد. اگرچه بسیاری از افشا کنندگان اطلاعات آشکاری را حقیقی می دانند اما تا زمانی که شرکت سامسونگ خود به تایید نپردازد نمی توان ادعای این دست افراد را پذیرفت. اگرچه شایعه بوده و درک حقیقت آن سخت است اما جعبه شباهتی به جعبه مدل های پیشین محصولات سامسونگ دارد از این رو نمی توان به قطع یقین تصویر را جعلی دانست.

۰

اسرار در بازار صنعت تلفن هوشمند باقی نمی ماند زیرا همیشه شاهد انتشار جزئیاتی درباره اسمارت فون های آینده هستیم و یکی از آنها گلکسی اس ۹ شرکت سامسونگ است. گوشی تلفن هوشمند پرحاشیه که تاکنون شایعات فراوانی درباره آن منتشر شد. در ادامه با مشخصات گلکسی اس ۹ همراه نت نوشت باشید

به تازگی تصویری از جعبه فروش گلکسی اس ۹ آشکار شده که مشخصات گلکسی اس ۹ را علی الخصوص موارد سخت افزاری را به صورت نشان می دهد. این تصویر در وب سایت Reddit توسط یکی از کاربران منتشر شده و بیان داشت که تصویر مربوط به جعبه فروش گلکسی اس ۹ بوده و صحت دارد. اگرچه بسیاری از افشا کنندگان اطلاعات آشکاری را حقیقی می دانند اما تا زمانی که شرکت سامسونگ خود به تایید نپردازد نمی توان ادعای این دست افراد را پذیرفت. اگرچه شایعه بوده و درک حقیقت آن سخت است اما جعبه شباهتی به جعبه مدل های پیشین محصولات سامسونگ دارد از این رو نمی توان به قطع یقین تصویر را جعلی دانست.

مشخصات گلکسی اس 9

مشخصات گلکسی اس ۹

به گزارش وب سایت Sammobile گفته شده مشخصات گلکسی اس ۹ شامل صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی QHD+ از نوع اینفینیتی اج با نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربین اصلی تک لنز پیکسل دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، استاندارد ضد آب IP68 و برخی دیگر می شود. همچنین ذکر شده سنسور اثر انگشت، سنسور عنبیه چشم و برخی قابلیت ها امنیتی برای گلکسی اس ۹ نیز در نظر گرفته شد. همانند نسخه های پیشین گلکسی اس ۹ از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و تقریبا مشابه نسخه پیشین است.

مشخص نیست آیا این باکس حقیقی گلکسی اس ۹ محسوب شده یا آن که با جعبه جعلی رو به رو هستیم. همانطور که می دانید همیشه شایعات بسیاری پیرامون اسمارت فون های آینده منتشر شده و گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ نیز در این بین یکی از آنها محسوب می شود.  با توجه به شایعات اخیر سامسونگ قصد داشته اسکنر سه بعدی چهره ای همانند فیس آیدی آیفون ایکس در نظر می گیرد. فناوری که بسیاری از شرکت ها به دنبال آن هستند و می خواهند آن را روی گوشی های هوشمند خود به کار گیرند.  در حالی که انتظار داشتیم سری گلکسی اس ۹ در CES 2018 معرفی شوند اما گزارش های جدیدی انتشار یافته که می گوید سامسونگ این سری را در MWC 2018 بارسلون رونمایی خواهد کرد. از این رو برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا