معرفی اپ

معرفی اپ: Tasker، برنامه ای بسیار کامل برای شخصی سازی گوشی اندرویدی شما

اپلیکیشن Tasker
۰

امروز در نت نوشت قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که بتوانید به بهترین شکل دست به شخصی سازی گوشی اندروید خود بزنید. نام این برنامه Tasker بوده و میشود گفت بهترین گزینه ی موجود برای شخصی سازی گوشی های اندرویدی میباشد.

در زیر به این سوال ها که Tasker چیست؟ چگونه کار میکند؟ و قادر به انجام چه کارهایی است؟ پاسخ خواهیم داد.

Tasker چیست؟

اپلیکیشن Tasker

اپلیکیشن Tasker

Tasker اپلیکیشنی برای شخصی سازی گوشی شماست و شما میتوانید دستورالعمل مورد نظر خود که در واقع ترکیبی از سناریوها میباشد را بسازید. اگر بخواهیم موضوع را ساده تر کنیم، شما میتوانید لیستی از کارهای موردنظرتان را با نام های A,B,C,… در این اپ ایجاد کرده و به برنامه دستور دهید که فرمان A را اجرا کند.

مثلاً میتوانید بر روی صفحه نمایش اعمال روشنایی خودکار، فعال بودن صفحه نمایش و… را انجام دهید.

اگر با برنامه IFTTT آشنایی داشته باشید، پی خواهید برد که این دو برنامه بسیار شبیه به هم هستند. اما تفاوت این دو این است که: IFTTT پشتیبانی بیشتری از پلتفرم های مختلف را داشته، اما Tasker دارای قابلیت های کاربردی بیشتری بر روی اندروید است.

Tasker چگونه عمل میکند؟

اپلیکیشن Tasker

اپلیکیشن Tasker

پس از نصب و اجرای برنامه، گزینه های مختلفی را پیش روی خود میبینید. در قسمت پروفایل، گزینه های مختلفی وجود داشته و شما میتوانید حالت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر این بخشی وجود دارد که شما میتوانید لیست مورد نظر خود را بسازید. به عنوان مثال: بدون اینکه گوشی خود را روت کنید، کاری کنید که صفحه نمایشتان روشن بماند.

به صورت پیش فرض گزینه های زیادی در دل این برنامه جای داده شده است و علاوه بر این شما میتوانید لیست دلخواه خود را ایجاد کنید.

Tasker قادر به انجام چه کارهایی است؟

اپلیکیشن Tasker

Tasker قادر به انجام لیستی وسیع از قابلیت های مختلف بر روی گوشی شماست و تضمین میدهد که در هنگام استفاده از این اپلیکیشن، کوچکترین آسیبی به گوشی شما نخواهد رسید.

شما میتوانید حالتی را تنظیم کرده که از ساعتی خاص به بعد گوشی شما سایلنت شده و تماس های دریافتی شبانه خواب شیرین را از چشمانتان نرباید! علاوه بر این میتواند هنگامی که سوار خودروی خود میشوید، بلوتوث را شناسایی کرده و به آن متصل شده و موزیک را پخش نماید.

آیا از اینکه هر روز با یک آلارم (زنگ هشدار) تکراری از خواب بیدار میشوید خسته شده اید و دلتان هوای زنگ هشداری جدید را کرده است؟

اپلیکیشن Tasker

این برنامه به شما اجازه میدهد که آهنگ های مورد علاقه اتان را تبدیل به آلارم (زنگ هشدار) کرده و صبح با صدای دلنشین آن از خواب بیدار شوید.

محدودیت های Tasker

اپلیکیشن Tasker

در کنار حسن های کوچکی که در این مطلب به آن اشاره شد و حسن های بسیاری که در قالب این پست نمی گنجد، Tasker محدودیت هایی دارد! استفاده هایی که میتوان از این برنامه برد، در گوشی های مختلف متفاوت بوده و همچنین برای استفاده از بعضی از قابلیت های آن نیاز دارید که گوشی خود را روت کنید.

میتوانیم بگوییم که بزرگترین محدودیت Tasker زمان شماست! جایی که باید زمان بسیار زیادی را برای ایجاد تنظیمات شخصی خود صرف کنید.

کلام آخر

میتوانیم بگوییم که Tasker از بهترین برنامه های کاربردی معرفی شده در زمینه شخصی سازی گوشی است. چنانچه میخواهید گوشی خود را غرق در قابلیت ها و کاربردهای مختلف بسازید، این برنامه میتواند بهترین گزینه ی انتخابی شما باشد. پس وقت را بیش از این تلف نکرده و هر چه زودتر برای دریافت این برنامه اقدام کنید.

برای دانلود Tasker از گوگل پلی اینجا کلیک کنید. برای دانلود آسان تر می توانید این اپ را از کانال تلگرام نت نوشت دریافت کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا