معرفی کتاب

معرفی کتاب: شهر هرت «بزرگمهر حسین پور»

۰

اینروزها بزرگمهر حسین پور را به خاطر راه اندازی سایت چیزنا نه بلکه به خاطر تصویرگری هایش اهل هنر بخوبی میشناسند. کاریکاتورها و کمیک هایش دل هر بیننده ای را میبرد.

بزرگمهر روزنامه نگار، کارگردان انیمیشن و کارتونیست محبوب ایرانی است که در نشریات مختلفی همچون گل آقا، سروش نوجوان، روزنامه آفتابگردان و اقبال و هفته نامه چلچراغ دست به قلم برده است. طنز نو و هوشمندانه از ویژگیهای کار اوست وی هم اکنون سردبیری سایت چیزنا را در اختیار دارد.

bozorgmehr (2)

کتاب شهر هرت

این روز ها جدید ترین کتاب کمیک استریپ بزرگمهر با نام “شهر هرت” منتشر شده است. این کتاب مجموعه کمیک استریپهایی است که قبلا در چلچراغ منتشر شده بوده است. نسخه قبلی این مجموعه با نام “از قروقنبیل های قلمی بی قال و قیل” مجموعه ای بسیار خوب و خواندنی و متنوع بود.

بزرگمهر در توضیح کتاب می گوید: “شهر هرت یه نوع اعتراض به آدمها است، به عملکردی که با خودشان دارند، ظلم هایی که هر انسان در زندگی به خود و اطرافیانش وارد میکند. شهر هرت کتابی است با طنز تلخ”
این نهمین کتاب بزرگمهر حسین پور است که روانه بازار کتاب میشود.آخرین کتاب او با نام من گوساله ام با استقبال کم نظیر کمیک دوستان روبرو شد.

قرار است شنبه ۱۲ دی ساعت ۱۸ مراسم معرفی و جشن امضاء کتاب شهر هرت در شهر کتاب مرکزی برگزار شود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا