معرفی اپ

معرفی ۱۱ اپ برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ که باید روی گوشی خود نصب کنید!

۱۱ برنامه اندروید سال ۲۰۱۷ که باید روی گوشی خود نصب کنید

همانطور که می دانید فروشگاه Google Play دارای طیف وسیعی از اپ ها می باشد. چیزی حدود ۳٫۵ میلیون اپ در این فروشگاه وجود دارد. که انتخاب را برای شما بسیار سخت می کند. ما در نت نوشت تصمیم گرفتیم که از بین اپ های منتشر شده در سال ۲۰۱۷ یک لیست از ۱۱ اپ برتر اندروید که باید در گوشی آندروید خود نصب کنید جمع آوری و به شما معرفی کنیم.
توجه داشته باشید که در این مطلب ما فقط اپ هایی را معرفی می کنیم که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند و در مورد اپ هایی مانند Google Photos، Snapseed و Evernote که ما در طول سالها با آنها آشنا شده ایم صحبت نمی کنیم.

۰

همانطور که می دانید فروشگاه Google Play دارای طیف وسیعی از اپ ها می باشد. چیزی حدود ۳٫۵ میلیون اپ در این فروشگاه وجود دارد. که انتخاب را برای شما بسیار سخت می کند. ما در نت نوشت تصمیم گرفتیم که از بین اپ های منتشر شده در سال ۲۰۱۷ یک لیست از ۱۱ اپ برتر اندروید که باید در گوشی آندروید خود نصب کنید جمع آوری و به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که در این مطلب ما فقط اپ هایی را معرفی می کنیم که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند و در مورد اپ هایی مانند Google Photos، Snapseed و Evernote که ما در طول سالها با آنها آشنا شده ایم صحبت نمی کنیم.

لیست ترین های سال ۲۰۱۷ را در نت نوشت از دست ندهید!

۱-مدیرت فایل با Files Go

File Go برنامه مدیریت فایل گوگل است. این اپ نه تنها می تواند حافظه داخلی تلفن شما را آزاد کند، بلکه می تواند فایل ها را به سرعت پیدا کند. و در همان زمان برنامه هایی که مدتها استفاده نشده اند را به شما نشان دهد و یا به عنوان یک برنامه انتقال فایل با سرعت دو برابر کار کند.

Files Go

Files Go

برنامه ای که اولین بار در فروشگاه Play در ماه نوامبر ۲۰۱۷ ساخته شد، در ماه دسامبر در سطح جهانی منتشر شد و از آن زمان تا کنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است.

این برنامه عالی برخی ویژگی های اضافی مانند حذف تصاویر و فایل های تکراری، اطلاع رسانی، پاکسازی کش برنامه ها و حذف تصاویر آزار دهنده Whatsapp دارد.

SMS Organizer

SMS Organizer

به طور خلاصه، این برنامه مدیریت حافظه داخلی شما را به عهده می گیرد و فایل های آن ساده و سبک است.

۲-سازماندهی اس ام اس ها با SMS Organizer

به راستی که برنامه پیش فرض sms در اندروید خسته کننده است و سازماندهی پیام ها با آن کار آسانی نیست. ولی اپ SMS Organizer از شرکت مایکروسافت به کمک شما می آید و سازماندهی پیام ها را برای شما آسان می کند.

SMS Organizer

SMS Organizer

این برنامه می تواند از پیام های شما یک آپ بگیرد تا آنها را هر زمانی که لازم بود ری استور کنید. بنابراین اگر گوشی موبایل خود را تعویض کنید پیام های مهم خود را از دست نمی دهید.

این یک برنامه ساده است که بر پیام های مهم شما تمرکز می کند، و اسپم ها را فیلتر می کند.

۳- آپلود تصاویر پانوراما InSwipe Panorama for Instagram

اخیرا اینستاگرام ویژگی های جدید مثل استوری هایلایت، آرشیو، برچسب های نظرسنجی، آپلود چندین عکس و غیره به اپ خود اضافه کرده است. ولی هنوز جای آپلود تصویر پانوراما در این اپ خالی است. اما ما از مورد جهان اندروید صحبت می کنیم که تقریبا هرچیزی در آن ممکن است. راه حل ما برای شما استفاده از اپ InSwipe Panorama for Instagram است.

InSwipe Panorama for Instagram

InSwipe Panorama for Instagram

این برنامه به زیبایی تصاویر پانوراما را تقسیم بندی می کند تا چشم انداز یکپارچه ای را ایجاد کند. پس از ذخیره تصاویر، شما می توانید آنها را هم بصورت جداگانه و هم بصورت کلی در اینستاگرام آپلود کنید.

۴-مدیریت اینترنت موبایل با Datally

یکی دیگر از برنامه های گوگل که به لیست ما اضافه شده است Datally است. این برنامه در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، هدف این برنامه نشان دادن میزان استفاده دیتای تلفن همراه شما و روش های موثر برای کاهش آن است. در واقع با آن می توانید مدیریت بهتری روی مصرف اینترنت موبایل خود داشته باشند.

Datally

Datally

اگر Datally را اجرا کنید و گزینه Data Saver را فعال کنید مصرف دیتای پس زمینه محدود می شود. همچنین می توانید با استفاده از گزینه Find Wi-Fi به هر یک از اتصالات عمومی Wi-Fi که در نزدیکی شما باشد کانکت شوید.

۵-ویرایش تصاویر Portra

اگر به دنبال یک نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید هستید، به Portra اطمینان حاصل کنید. اگر از Prisma استفاده می کنید، شرط می بندم که به Portra هم علاقه مند می شوید. Portra یک برنامه رایگان و ساده ویرایش عکس است که یک گستره بزرگ از سایه های آبرنگی دارد. این اپ می تواند استانداردهای ثبت سلفی و  پرتره شما را افزایش دهد.

Portra

Portra

این اپ با بکارگیری سایه ها یک تصویر هنری از چهره شما می دهد.

دیگر چه می خواهید؟ شما همچنین می توانید مقدار رنگ یا مرز تصویر را سفارشی کنید. به غیر از این، به شما اجازه می دهد عکس خود را به طور مستقیم از طریق فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۶-پخش کننده موسیقی با Beatbox Music Player

همه ما طرفداران موسیقی های آنلاین نیستیم و اگر شما هنوز از پلیرهای آفلاین موسیقی استفاده می کنید، پس اپ رایگان Beatbox Music Player را امتحان کنید. این پخش کننده موسیقی برای ایجاد یک رابط کاربری بهتر ایجاد شده است و تم های زیبای زیادی دارد

Beatbox Music Player

Beatbox Music Player

یکی از ویژگی های جالب Beatbox Music Player قابلیت انتقال فایل های موسیقی از طریق ویژگی Cloud Share است.

۷-  اسکن هوشمند با Adobe Scan

یکی از آخرین اپ های شرکت Adobe که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ آغاز بکار کرد، Adobe Scan نام دارد. این اپ تصاویر را اسکن می کند و آنها را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند.

Adobe Scan

Adobe Scan

شبیه به دیگر برنامه های Adobe ، برای ورود به سیستم نیاز به Adobe ID دارید. پس از اتمام نصب، برنامه به صورت خودکار وضعیت را تجزیه و تحلیل می کند. کاری که شما باید انجام دهید این است که دوربین را روبروی سند مورد نظر قرار دهید تا به طور خودکار اسکن آغاز شود. هنگامی که اسکن کامل شد، می توانید متن تصویر خود را به عنوان یک PDF ذخیره کنید. به زیان ساده تر بگوییم این اپ یک اسکنر موبایل است.

۸-جستجوی سریع با Fast Finder

اگر از جستجوی یک فایل خاص بین هزاران فایل یا از جتسجوی یک برنامه بین لیست طویل برنامه های نصبی خود خسته شده اید ما پیسنهاد می کنیم از Fast Finder استفاده کنید تا در یک چشم بهم زدن فایل ها و برنامه ها را در گوشی آندرویدی خود جستجو کنید و آنها را از همان جا سریع و آسان اجرا کنید. فرقی هم ندارد که نام یک مخاطب یا نام یک فایل یا نام یک برنامه را تایپ کنید. این اپ دارای جستجوی پیشرفته بر اساس پسوند فایلها نیز هست.

Fast Finder

Fast Finder

۹- شخصی سازی هوم اسکرین با Another Widget

Another Widget (بله، این نام برنامه است) یک برنامه سبک، که هدف آن شبیه سازی هوم اسکرین Google Pixel 2 به گوشی اندروید شما است. این برنامه به طور منظم تقویم، زمان، و اطلاعات آب و هوا را خلاصه می کند و بالای هوم اسکرین شما نمایش می دهد.

Another Widget

Another Widget

با شخصی سازی این اپ ، می توانید اندازه فونت، ابعاد ویجت یا فرمت  آن را تغییر دهید. کاری که باید انجام دهید این است که ویجت را به صفحه اصلی خود اضافه کنید و تغییرات لازم را به تنظیمات پیش فرض اعمال کنید.

۱۰-والپیپرهای زیبا و باکیفیت با myWalls

اگر به دنبال والپییرهای زیبا برای گوشی خود هستید ما اپ myWalls را پیشنهاد می دهیم. این اپ شامل تعدادی از تصاویر پس زمینه با وضوح بالا است که بطور دستی از Unsplash انتخاب شده است.

myWalls

myWalls

تصاویر پس زمینه هر روز بدون به روز رسانی برنامه تجدید می شوند و من شرط می بندم اگر این برنامه را نصب کنید عاشق ظاهر جدید هوم اسکرین خود می شوید.

۱۱-نقل و انتقالات مالی با Google Tez

آخرین اپ در لیست ما Google Tez می باشد که مخصوص کشور هند است. گوگل این اپ را در سپتامبر ۲۰۱۷ با هدف راحتتر کردن نقل و انتقالات مالی در هند منتشر کرد. این اپ در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید اجرا می شود و اجازه می دهد تا حساب های بانکی و شماره های تلفن خود را به هم لینک کنید.

Google Tez

Google Tez

علاوه بر این، به شما امکان می دهد تا کد QR را اسکن کرده و یا پول خود را از طریق ویژگی Cash Mode به دوستان خود منتقل کنید. این اپ دستگاه های اطراف را با استفاده از صدای اولتراسونیک شناسایی می کند، که واقعا ویژگی جالبی است.

این ها بعضی از برنامه های برجسته ای بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۷ نیز چند اپ مخصوص به دستگاه ها مانند Mi Drop برای شیائومی یا Samsung Health برای سامسونگ در فروشگاه Google Play منتشر شد.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا