علمی

منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی توسط ناسا کشف شد!

منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی

در مجموع طبق یافته های کنونی این منظومه دارای ۷ سیاره میباشد که تمام آنها تقریبا به بزرگی زمین هستند اما هرکدام از آنها در فاصله ی بسیار نزدیک تری به خورشیدشان در حال حرکتند در حالیکه ستاره های این منظومه به صورت قابل توجهی تاریکترند.

۹+

به گفته‌ی یکی از دانشمندان که در جریان یافته های جدید ناسا میباشد, چشم انداز این منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی بسیار زیباست. در حالی که تا به امروز کشف سیارات جدید مسئله‌ی مهمی نبوده اما دانشمند در صدد هستند تا با تلاش بیشتر نحوه‌ی شکل گیری آنها را کشف کرده و دریابند چه موجوداتی در این سیارات زندگی میکنند. در ادامه با اطلاعات جالبی راجع به منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: یک سیارک جدید با احتمال برخورد به زمین در شکار ناسا

منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی

اگر دانشمندان بتوانند مولکول مشخصی را در سطح اتمسفر بررسی کنند, قادر خواهند بود تا مدارک متقاعد کننده ای مبنی بر وجود بیگانگان ارائه دهند. گرچه این سیارات در حدود ۳۹ سال نوری با ما فاصله دارند و احتمال دستیابی بشر به این سیاره تا آینده ای نزدیک غیر محتمل است.

با اطلاعات محدودی که امروزه در دسترس است, محققین و ناسا تصویری از این منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی درست کرده اند تا اگر روزی بشر قادر به دست یابی به این سیارات شد از چگونگی زندگی در آنجا مطلع باشد.

بیشتر بخوانید: کشف چهار سیاره مشابه زمین در مدار ستاره‌اى خورشید مانند

در مجموع طبق یافته های کنونی این منظومه دارای ۷ سیاره میباشد که تمام آنها تقریبا به بزرگی زمین هستند اما هرکدام از آنها در فاصله ی بسیار نزدیک تری به خورشیدشان در حال حرکتند در حالیکه ستاره های این منظومه به صورت قابل توجهی تاریکترند.

به گفته ی دانشمندان منظره ی این منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی و سیارات آن بسیار زیباست اما همه چیز تاریک تر به نظر می آید زیرا میزان نوری که به سوی چشمانتان هدایت میشود ۲۰۰ بار کمتر از نوری است که از خورشید دریافت میکنید و این میزان نور تقریبا چیزی شبیه به میزان بینایی شما در غروب آفتاب میباشد.

بیشتر بخوانید: باکتری هایی که به همراه بالن به آسمان می روند! حرکت عجیب ناسا در خورشیدگرفتگی ها

به گفته ی محققین, علیرغم تاریکی, گرمای آنجا کاملا مطلوب است چرا که همان میزان انرژی گرمایی که زمین دریافت میکند از طریق ستاره ی نه چندان روشن به این سیارات منتقل میشود. دلیل این امر این است که این ستاره گرما را توسط اشعه ی فروسرخ انتقال میدهند. (این اشعه در حالیکه نور ندارد دارای حرارت است)

به دلیل کم سو بودن ستاره‌ی محور در این منظومه تمام سیارات علیرغم فاصله‌ی بسیار نزدیکشان با ستاره دمای معتدلی دارند. فاصله ی آنها تا ستاره منظومه خودشان بسیار نزدیکتر از فاصله ی عطارد تا خورشید است، با وجود اینکه عطارد نزدیکترین سیاره ای است که به دور خورشید میچرخد.

بیشتر بخوانید: حفاری ۳ میلیارد دلاری ناسا در اطراف یک آتشفشان برای حفظ آمریکا

Amaury Triaud  میگوید: منظره‌ی این منظومه جدید با احتمال وجود موجودات فرازمینی زیباست و گاهی شما میتوانید سیاره ای به بزرگی ماه در آسمان ببیند. وی افزود همچنین خورشید ده برابر بزرگتر از آن است که شما در سیاره‌ی زمین میبینید و رنگ آن صورتی مایل به نارنجی است.  در ابتدا دانشمندان بر این باور بودند که رنگ این خورشید قرمز رنگ است اما اغلب این نور قرمز رنگ اشعه ی فروسرخ است که قابل رویت نمی باشد.

بعضی دانشمندان معتقدند که زندگی با این شرایط در این سیاره غیر محتمل است. هرچند دیدگاه های مختلفی در رابطه با این موضوع وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ساخت بزرگترین شبیه ساز زندگی مریخی در صحرای دبی

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا