شبکه‌های اجتماعی

میلی بل، ستاره اینستاگرام؛ دختری سه ساله با زندگی کاملاً لاکچری!

اکانت اینستاگرام میلی بل

کودک سه ساله‌ای که تصویر آن را در عکس زیر میبینید دارای یک خانه ۲۸۰۰ پوندی، پیانو، تلویزیون صفحه تخت و… است.
میلی بل با نام کامل Millie Belle Diamond کودک سه ساله‌ای از نوسای استرالیا است. اکانت اینستاگرام میلی بل توسط مادرش Schye Fox اداره شده و در حال حاضر ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. مادر او میگوید که برندهای معتبر محصولات تولیدی خود مثل لباس، کیف دستی و کفش را به صورت رایگان برای میلی بل ارسال کرده و برای هر بار که او عکس خود را در حال استفاده از محصولات این شرکت‌ها منتشر کند، مبلغ ۱۹۰ دلار را دریافت خواهد کرد.

۱+

کودک سه ساله‌ای که تصویر آن را در عکس زیر میبینید میلی بل نام دارد و دارای یک خانه ۲۸۰۰ پوندی، پیانو، تلویزیون صفحه تخت و… است.

اکانت اینستاگرام میلی بل

اکانت اینستاگرام میلی بل

میلی با نام کامل Millie Belle Diamond کودک سه ساله‌ای از نوسای استرالیا است. اکانت اینستاگرام میلی بل توسط مادرش Schye Fox اداره شده و در حال حاضر ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. مادر او میگوید که برندهای معتبر محصولات تولیدی خود مثل لباس، کیف دستی و کفش را به صورت رایگان برای میلی ارسال کرده و برای هر بار که او عکس خود را در حال استفاده از محصولات این شرکت‌ها منتشر کند، مبلغ ۱۹۰ دلار را دریافت خواهد کرد.

آخرین مورد افزوده شده به زندگی لوکس میلی بل خانه کوچکی است که ساخت آن ۳۸۰۰ دلار برای پدر او هزینه برداشته و دارای یک تلویزیون ۵۰ اینچی همراه با وجود شبکه نتفلیکس، یک پیانو مخصوص کودکان، لوستر کریستال و باغچه گل رز است.

فاکس در مصاحبه با Femail میگوید: “این چیزها واقعاً رویای هر کودک است. این یک قصر مناسب برای ملکه ما است و او نیز آن را کاملاً دوست دارد. میلی بل واقعاً خوش شانس بوده و خود نیز این موضوع را به خوبی میداند.”

فاکس ادامه میدهد: “طرح این خانه از یک خانه ۲۰ هزار دلاری در آمریکا گرفته شده و پدر میلی نیز که سابقاً در کار ساخت و ساز بوده زمان سه ماه را برای ساخت این خانه صرف کرده است. بسیاری از خانه‌های Cubby که در اطراف مشاهده میکنیم از بیرون بینظیر به نظر میرسند، اما داخل آن ساده و چوبی است. بنابراین برای ما مهم بوده است که داخل خانه نیز به اندازه بیرون زیبا به نظر برسد.”

اکانت اینستاگرام میلی بل

اکانت اینستاگرام میلی بل

فاکس زمانی که میلی تنها دو ماه داشته است اکانت اینستاگرام او را تأسیس کرد.

اکانت اینستاگرام میلی بل

اکانت اینستاگرام میلی بل

حال او برای انتشار هر عکسی که لباس طراحی شده توسط طراح خود را پوشیده باشد، مبلغ ۲۵۰ دلار را دریافت میکند.

اکانت اینستاگرام میلی بل

اکانت اینستاگرام میلی بل

او یک مجموعه سه ساله از وسایل شخصی خود دارد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا