تلفن همراه

بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ که متاسفانه نمی توانید آن را بخرید!

بهترین گوشی 2016

به عقیده ما در نت نوشت بهترین و قدرتمند ترین اسمارت فونی که می توانستیم در بازار بیابیم، Note 7 بود که متاسفانه خرید آن به هیچ عنوان ممکن نیست و سامسونگ تمامی دستگاه ها را از سراسر بازار جمع اوری کرده است!

۰

پیش از این و در مطالب پیشین به این نکته اشاره کرده ایم که سال ۲۰۱۶ سال نچندان جالبی برای سامسونگ در زمینه تلفن های هوشمند بود و ارائه محصولی قدرتمند به نام Galaxy Note 7 و در نهایت اتفاق فاجعه باری که برای این محصول رخ داد، این کمپانی کره ای را مجبور به حذف و جمع اوری و تحمل ضرری میلیاردی کرد!

متاسفانه هنوز دلیل قطعی و دقیقی از سوی سامسونگ راجع به سوختن و آتش گرفتن های متعدد این گوشی ذکر نشده اما خب حدس هایی می توان راجع به این جریان زد که پیش از این در مطلبی تحت عنوان “ دلایل انفجار نوت۷ ” به آن ها پرداختیم.

به عقیده ما در نت نوشت بهترین و قدرتمند ترین اسمارت فونی که می توانستیم در بازار بیابیم، Note 7 بود که متاسفانه خرید آن به هیچ عنوان ممکن نیست و سامسونگ تمامی دستگاه ها را از سراسر بازار جمع اوری کرده است!

[yop_poll id=”5″]

در ادامه با شما به بررسی دلایلمان راجع به این انتخاب می پردازیم، با ما همراه باشید:

یک طراحی فوق العاده و کاربری آسان و ایده آل

طراحی نوت ۵ علی رغم تمامی نکات مثبتی که دارد کمی زمخت یا بهتر بگوییم بزرگ و شدیدا مردانه بود، لبه های پشتی دستگاه به خوبی گرد بودند و در دست جای می گرفتند و در صفحه مقابل با یک صفحه تمام تخت و با قاب فلزی بزرگ شاهد یک گوشی بزرگ و مردانه 😉 بودیم. سامسونگ در S7 و S7 edge کمی به ظرافت صفحه روبرویی و همینطور نمای لبه های کناری توجه کرد و شاهد یک طراحی بسیار دلنشین و بدون عیب و نقص بودیم. اما در Note 7 شاهد گوشی با ابعاد بزرگ و همچنین لبه های کناری خمیده و در عین حال صفحه نمایش بزرگ بودیم.

androidpit-samsung-galaxy-note-7-review-7466a-w782

نوت ۷ یک برآیند از تمامی نکات مثبت سامسونگ در طراحی های تلفن همراه بود که می توان آن را به عنوان خوش استیل ترین محصول این کمپانی و در کنار S7 Edge یک خوش استایل تمام عیار نام برد.

مشخصات فنی بی رغیب!

اگر پیش از این از گوشی های نوت سامسونگ استفاده کرده باشید و طعم کاربرد های قلم زیر زبانتان باشد خوب میدانید که چقدر این امکانات اعتیاد آور بوده و چه مقدار می توان از آنها بهره برد. سامسونگ در طراحی نوت هایش از اخرین امکانات و سخت افزار ها بهره می برد و خوشبختانه همانطور که می دانید Galaxy Note 7 از صدر نشین های بی رغیب در صدر پرچمداران بازار بود!

پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 SoC در کنار ۴ گیگابایت رم داخلی، توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (IP68پورت USB Type-C و محافظ لنز و صفحه نمایش Gorilla Glass 5 همراه با اسکنر عنبیه و از همه مهمتر s-Pen اختصاصی سامسونگ، از این گوشی یک غول تمام عیار ساخت!

صفحه نمایش QHD در Note 7 برای بازیخورها و افرادی که تمایل به استفاده از هدست های VR را دارند بهترین گزینه است. در نهایت دوربین نوت ۷ با f/1.7 و تکنولوژی Dual Pixel می توانست کاندید بهترین دوربین تعبیه شده در گوشی های حاضر در بازار باشد!

androidpit-samsung-galaxy-note-7-review-7501-w782

ایرادات Note 7؛ باتری این گوشی عمده ایرادش بود!

نوت ۷ بی ایراد هم نبود، باتری این گوشی همانطور که می دانید از عمده دلایل انفجار این گوشی به حساب می آمد و خب در حال حاضر به عنوان تنها دلیل انفجار این محصول خطاب شده و باعث حدف این گوشی از گردونه رقابت در بازار شد!

اکنون زمان زیادی از ناکامی پیش آمده برای Note 7 می گذرد، شکستی تجاری که ضرری ۲۰ میلیارد دلار برای سامسونگ آب خورد و هنوز باید مسیر بسیاری تا ساختن دوباره اعتماد به مشتریانش بپیماید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا