خودرو

نگاهی به برترین خودروهای مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۷ +ویدئو

برترین خودروهای مفهومی

در این پست نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از برترین خودروهای مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۷

۱+

در این پست نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از برترین خودروهای مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۷، پیش از هر کاری اول ویدیوی معرفی تمامی این اتومبیل ها را در ادامه مشاهده کنید و در ادامه با معرفی برترین خودروهای مفهومی همراه ما باشید.

 

  1. خودروی Hum Rider دارای چرخ‌هایی هیدرولیک بوده که کمک میکند خودرو به اندازه ۹ فوت از زمین فاصله گرفته و بنابراین به آسانی ترافیک را پشت سر بگذارد.
  2. آیا علاقه زیادی به گجت‌های لمسی دارید؟ اگر جواب شما “بله” است، پس خودرو ساخته شده توسط Corning شما را مجذوب خود خواهد کرد. همه قطعات خودرو از جمله فرمان آن، از صفحه‌ای لمسی ساخته شده‌است.
  3. خودروی لکسوس LIT IS 2017 خودرویی منحصر به فرد بوده که در ساخت آن ۴۱ هزار و ۹۹۹ عدد چراغ LED مورد استفاده قرار گرفته‌است. این لامپ‌ها خودرو را پوشانده و قادر است در مواجهه با افراد و صداهای اطراف، از خود واکنش نشان دهد.
  4. فولکس واگن در نظر دارد تا خودروهای خودران را به مرحله‌ای بالاتر برساند. این خودرو مفهومی Sedric نام داشته و چهره دوستانه‌ای دارد. در این خودرو هیچ گونه پدال یا فرمانی وجود نداشته و جا‌به‌جایی از طریق دستیار الکتریکی صورت میگیرد.
  5. خودروی تویوتا FT-4X، خودرویی کراس اوور بوده و با توجه به فضای زیاد در نظر گرفته شده در آن، انتخابی مناسب برای کسانی خواهد بود که علاقه زیادی به گشت و گذار و سفرهای مختلف دارند.
  6. خودروی بعدی موجود در این لیست Flesby II نام داشته و دارای ایربگ‌هایی در بدنه خارجی خود است. این ایربگ‌ها توانایی این را داشته که در هر برخورد ضربه‌ها را به خود جذب کرده و بلافاصله بدنه آسیب دیده را تعمیرکند و به شکل اولیه خود درآورد. همچنین چراغ‌های LED استفاده شده در این خودرو، شخصیت جالبی را به آن بخشیده است. اما این چراغها کاربرد بیشتری داشته و خودرو با استفاده از آنها قادر است با عابران پیاده و سرنشینان ارتباط برقرار کند.
  7. خودروی Deep Orange 7 یک خودروی مفهومی بسیار کاربردی است. این خودرو، یک سیستم منحصر به فرد را جهت قرار دادن ابزار مورد نیارتان در اختیار شما گذاشته که میتوانید هر وسیله‌ای از جمله لپتاپ، تجهیزات یوگا و… را در آن قرار دهید.
  8. خودروی Rasa توسط شرکت بریتانیایی Riversimple ساخته شده است و انرژی لازم جهت حرکت را از مخزن هیدروژنی خود تأمین میکند. چهره این خودرو به خودروهای استفاده‌شده در فیلم‌های جیمز باند شباهت دارد و قادر است با پر کردن کامل باک، مسافتی ۳۰۰ مایلی را بپیماید. درب‌های این خودرو در جهت بالا باز شده و نکته قابل توجه در مورد آن این است که موتورهای الکتریکی در چرخ‌ها جاسازی شده‌اند.
  9. طرح مفهومی در نظر گرفته شده توسط آئودی جهت جایگزینی چراغ‌های عقب خودرو واقعاً باورنکردنی است. این طرح Swarm نام دارد و به زیبایی بر روی نمایشگری OLED به اجرا در می‌آید.

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    سعید

    ۸ آذر ۱۳۹۶ at ۲۱:۵۷

    سلام دکتون گرم

    ۰
  2. Avatar

    سعید

    ۸ آذر ۱۳۹۶ at ۲۱:۵۹

    سلام دمتون گرم

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا