تلفن همراه

نگاهی به تمامی نام های آیفون ۱۰۰۰ دلاری جدید! آیفون جدید را به کدام نام خواهیم خواند؟

آیفون 8
۰

تقریباً تمام اطلاعات آیفون جدید که هفته بعد رونمایی خواهد شد، منتشر شده است. با این حال یک چیز همچنان در پس پرده مانده و آن چیزی نیست جز “نام آیفون جدید”!

تقریباً همه افراد این گوشی را آیفون۸ میخوانند، اما از آن جایی که قرار است این گوشی از آیفون معمولی متفاوت باشد، به نظر میرسد که اپل نامی متمایز را برای آن در نظر گرفته است.

در ادامه به نام هایی که به احتمال زیاد یکی از آنها نام آیفون جدید باشد، میپردازیم.

آیفون 8

آیفون ۸

Iphone X:

از آنجایی که این گوشی به عنوان ۱۰ ساله شدن آیفون مطرح است، ممکن است اپل از “X” که دهمین عدد از اعداد یونانی است برای این گوشی استفاده کند.

اما احتمال اینکه آیفون را به این نام بخوانیم بسیار ضعیف است، زیرا: آیفون سال گذشته “X” را از نام سیستم عامل macOS حذف کرد و دوم اینکه در حال حاضر تلفن های همراه زیادی با نام X در بازار وجود دارد.

Iphone Edition:

از آنجایی که اپل نسخه ای رده بالا از اپل واچ را “Edition” نام گذاری کرده است و آیفون جدید نیز قرار است گوشی رده بالا و خاص باشد، احتمال استفاده از این نام بسیار بالاست.

Iphone 8:

آیفون ۸ بیشترین نامی است که این روزه از سوی افراد مختلف به آیفون جدید اطلاق میشود. اما به نظر نمیرسید که اپل واقعاً قصد استفاده از چنین نامی را داشته باشد. اپل در کنار معرفی آیفون جدید، قصد دارد از دو گوشی دیگر که به عنوان نسخه جدیدتر آیفون۷ و آیفون۷ پلاس مطرح میباشند، رونمایی کند. اگر قرار باشد آن دو گوشی iphone 7S و ۷S Plus نامگذاری شوند، استفاده از نام آیفون۸ چندان جذاب به نظر نمیرسد.

Iphone Pro:

همان گونه که مک بوک و آیپد دارای نسخه های ویژه ای با نام Pro میباشند، دیدن نسخه ای از آیفون با نام Pro نیز بسیار محمتمل است.

iPhone S II Epic 4G Touch:

این یک پیشنهاد واقعی نیست! اما احتمال اینکه آیفون بخواهد از پسوندی جدید که قبلاً از آن استفاده نکرده است، استفاده کند بسیار بالاست.

در کنار همه این موارد، استفاده از نام Iphone 8 Pro برای آیفون بسیار بالاست. در این صورت دو نسخه دیگر آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نام خواهند داشت.

با این حال باید یک هفته دیگر منتظر بمانیم و ببینم که در نهایت آیفون چه سورپرایزی را برای ما تدارک دیده است!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا