تکنولوژی

نگاهی به زندگی فرزندان ثروتمندترین افراد جهان در زمینه تکنولوژی؛ آیا آنها زندگی غیرعادی دارند؟!

بیل گیتس

در این پست قصد داریم نگاهی به زندگی فرزندان ثروتمندترین افراد جهان که در حوزه تکنولوژی فعالیت میکنند، داشته باشیم.

۶+

در این پست قصد داریم نگاهی به زندگی فرزندان ثروتمندترین افراد جهان که در حوزه تکنولوژی فعالیت میکنند، داشته باشیم.

بیل و ملیندا گیتس سه فرزند با نامهای جنیفر، روری و فوب دارند. بیل تصمیم گرفته است که بخش عظیمی از ثروت ۸۹ میلیارد دلاری خود را به کارهای خیریه اختصاص داده و از بخشیدن آنها به فرزندانش خودداری کند. تصمیمی که وی اعتقاد دارد، فرزندانش به آن افتخار خواهند کرد.

بیل گیتس

بیل گیتس

جنیفر فرزند ارشد گیتس بوده و علاوه بر اینکه یکی از دانشجویان ممتاز دانشگاه استنفورد است، جزء تیم سوارکاری ایالات متحده نیز میباشد. اگرچه پدر جنیفر یکی از مشهورترین افراد در زمینه تکنولوژی میباشد، اما او با دسترسی محدود به تکنولوژی در خانه رشد کرده است.

دختر بیل گیتس

دختر بیل گیتس

کوچکترین فرزند گیتس، فوب است که تنها ۱۵ سال سن داشته و در دبیرستان Lakeside که دبیرستانی خصوصی واقع در سیاتل است و شهریه آن ۳۳ هزار دلار در سال میباشد تحصیل میکند.

دختر بیل گیتس

دختر بیل گیتس

تنها پسر گیتس، روری، در سال جاری میلادی ۱۸ ساله شد و از دبیرستان Lakeside فارغ التحصیل شد. ملیندا در پست اینستاگرام خود که به مناسبت تولد روری منتشر کرد، او را فردی مهربان و کنجکاو، عاشق پازل و فمنیست خواند.

پسر بیل گیتس

پسر بیل گیتس

لری الیسون یکی از بنیان‌گذاران شرکت اوراکل، تا کنون چهار بار ازدواج کرده است. او از سومین همسر خود، باربارا بوث، دو فرزند داشته و سرمایه او چیزی در حدود ۵۹ میلیارد دلار است.

لری الیسون

لری الیسون

الیسون به مناسبت تولد ۲۵ سالگی دخترش مگان در سال ۲۰۱۱، سرمایه‌ای چند میلیون دلاری را به او تقدیم کرد. او از این سرمایه برای تأسیس شرکت خود با نام Annapurna Pictures استفاده کرد. حال که مگان ۳۱ سال سن دارد، شرکت وی یکی از تأثیرگذارترین تولیدکنندگان مستقل فیلم در هالییود شناخته میشود.

دختر لری الیسون

دختر لری الیسون

این شرکت تا کنون موفق شده‌ است جوایز مختلفی را برای فیلم‌های منتقدانه خود همچون Zero Dark Thirty، Her و American Hustle دریافت کند. در سال ۲۰۱۴ مگان از سوی مجله تایمز، جز ۱۰۰ نفر تأثیر گزار دنیا شناخته شد.

مگان الیسون

مگان الیسون

برادر بزرگ مگان، دیوید نام داشته و ۳۴ سن دارد. دیوید علاوه بر اینکه تولیدکننده فیلم میباشد، بنیانگذار شرکت Skydance Media نیز میباشد. این شرکت تا کنون فیلم‌های اکشن شناخته شده‌ای همچون Terminator Genisys، G.I. Joe: Retaliation، World War Z، Mission: Impossible: Rogue Nation و Star Trek Beyond را بر روی پرده سینما برده‌است.

دیوید الیسون

دیوید الیسون

دیوید قبل از تولد ۱۶ سالگی خود به پرواز در‌آوردن هواپیمایی آکروباتیک را آموخت و اکنون نیز دارای گواهینامه خلبانی است. الیسون در رابطه با دیوید به GQ میگوید: “دیوید به سرعت بالغ شد و فکر میکنم آموختن پرواز در این مورد نقش مهمی داشته‌است.”

دیوید الیسون

دیوید الیسون

مؤسس آمازون جف بیسوس و همسر نویسنده او، مک کنزی، سه پسر و یک دختر دارند. فرزندان بیسوس ۱۲ تا ۱۷ سال سن داشته و اعضای خانواده او بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. لازم به ذکر است که سرمایه حال حاضر بیسوس ۹۶ میلیارد دلار است.

جف بیسوس

جف بیسوس

مک کنزی به وگ میگوید: زمانی که پای تربیت فرزندان به میان می‌آید، ما استراتژی‌های مختلفی از قبیل سفرهای خارج از فصل، آزمایشهای علمی آشپزی، ورزش با بچه‌های همسایه و بسیاری دیگر از برنامه‌ها را مدنظر قرار میدهیم.

فرزند جف بیسوس

فرزند جف بیسوس

آنه ووجیسکی بنیانگذار شرکت تست ژنتیک ۲۳andMe دو فرزند از همسر سابق خود، سرگئی برین (که سرمایه او ۴۷ میلیارد دلار برآورد میشود) دارد. فرزندان او بنجی ۹ ساله و کلوئه ۶ ساله میباشند.

آنه ووجیسکی

آنه ووجیسکی

ووجیسکی اخیراً به نیویورک تایمز گفته است که قصد دارد فرزندانش را از جنون ثروت زیاد دور نگه دارد. او به آنها آموزش میدهد که چگونه لباسهای خود را شسته و همچنین آشپزی کنند. وی ادامه میدهد که اگر من خواهان رشد فرزندانم هستم، باید بر روی انجام کارهای عادی روزمره توسط آنها توجه داشته باشم.

آنه ووجیسکی

آنه ووجیسکی

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا