اخبار تکنولوژی

نگاهی به پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده میان امریکایی‌ها!

۰

با توجه به افزایش روزافزون نقش اسمارت فون ها در زندگی روزمره، قاعدتاً مقدار زمان اختصاص داده شده افراد به این اپلیکیشن ها نیز بیشتر شده است.

طبق گزارشی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، مردم سرتاسر جهان مجموعاً ۱٫۶ تریلیون ساعت را در اپلیکیشن های مختلف گذرانده بودند، که نسبت به سال ۲۰۱۵، افزایش رشد ۵۰ درصدی را داشت.

حال طبق گزارشی دیگر، ۲۰ درصد از افراد امریکایی، به طور متوسط ۴۵ اپلیکیشن مختلف را در ماه استفاده می کنند.

اما این زمان به طور متوسط بین همه اپلیکیشن ها تقسیم نشده و تعدادی از آنها زمان استفاده بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

لیست پرکاربرد ترین برنامه ها در امریکا

لیست پرکاربرد ترین برنامه ها در امریکا

  • کاربران امریکایی ۹۰ درصد از زمان خود را در اپلیکیشن هایی همچون فیسبوک، یوتیوب، فیسبوک مسنجر، جست و جوی گوگل و گوگل مپ صرف مینمایند. این به آن معناست که اگر برنامه های کاربردی دیگری نیز وجود داشته باشند، ممکن است به دلیل شناخته نشدن چندان مورد استفاده قرار نگیرند.
  • فیسبوک و گوگل، گوشی های کاربران امریکایی را به سلطه خود درآورده اند. این دو مجموعاً، مالکیت شش برنامه پرکاربرد را در دست داشته و علاوه بر این، در دو برنامه پرکاربرد دیگر نیز سهام دارند که روی هم رفته، در ۸ برنامه از ۱۰ برنامه پرکاربرد کاربران امریکایی نقش به سزایی را ایفا میکنند.

با توجه به نکات بالا، متوجه میشویم که توسعه دهندگان دیگر، برای هموار کردن راه خود در میان کاربران، باید شیوه هایی کاربردی را به کار بگیرند.

به عنوان مثال، گوگل بخشی را در گوگل پلی در نظر گرفته است که به توسعه دهندگان اجازه میدهد قسمت هایی کلیدی از برنامه خود را مجزا نموده و به کاربر نمایش دهند. در مقابل، کاربران بدون دانلود آن اپلیکیشن قادر خواهند بود تا آن بخش را مشاهده نموده و در صورت پسندیدن آن را دانلود نمایند.

با تمام این تفاسیر، میتوانیم بگوییم که اپلیکشن های مختلف، جای مرورگرها را گرفته و تبدیل به اولین گزینه کاربران، برای اطلاع از فضای مجازی و دنیای واقعی شده اند.

اما با این وجود، شرایط پیچیده ای پیش روی توسعه دهندگان وجود دارد. افراد مختلف، ممکن است پس از یافتن برنامه مورد نظر خود، دیگر زمانی را به جست و جوی برنامه های مشابه اختصاص نداده و به همان اپلکیشن اکتفا نمایند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا