خودرو

نگاهی به پژو ۱۰۸؛ کوچولوی فرانسوی دوست داشتنی!

پژو 108

” این خودرو در مدل های سه و پنج در، در دسترس خواهد بود! همچنین مدل موتور آن Pure Tech82 با حجم ۱٫۲ لیتر میباشد.”

۰

پژو با اضافه کردن ویژگی های جدید و تقریباً رده بالا تصمیم دارد مدل جدید پژو ۱۰۸ را در انگلستان عرضه نماید. این خودرو در ۵ رنگ بندی به بازار می آید و حق انتخاب بهتر و بیشتری را از این نظر برای خریداران فراهم خواهد آورد.

پژو 108

پژو ۱۰۸

ابعاد پژو ۱۰۸

این خودرو ۸۴۰ کیلوگرم وزن داشته و دارای طول ۳٫۴۷ متر و پهنای ۱٫۶ متر میباشد. هر چند که خودرو کوچک بوده، اما پژو با طراحی ویژه و خاص خود سعی داشته که فضایی کافی و بسیار راحت را برای تمام سرنشینان فراهم نماید.

پژو 108

خصوصیات پژو ۱۰۸

چرخ های آلیاژی ۱۵ اینچی، روکش چرمی فرمان و دنده، و کفپوش انتخابی جزئی از ویژگی های این خودرو است.

همچنین از لحاظ فناوری، یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، یک دوربین رنگی که فضای پشت خودرو را نشان میدهد، آینه های کنار گرمایی و الکتریکی، و سیستم دسترسی بدون کلید (Open & Go keyless entry system) را در این خودرو شاهد خواهیم بود.

پژو 108

همچنین این خودرو، با یک سقف الکتریکی، که قابلیت جمع شدن و عقب رفتن را دارد به بازار قدم خواهد گذاشت.

از دیگر ویژگی های خودرو میتوان به سیستم GPS ماهواره ای، شیشه های تقریباً دودی، چراغ های LED، سیستم تهویه اتوماتیک، قابلیت بلوتوث و USB، کیسه هوا، سیستم پخش رادیویی دیجیتال (DAB) اشاره کرد که همگی از خصوصیاتی است که کمتر میشود در میان رقیبان این خودرو و در این بازه قیمت یافت.

پژو 108

پژو در ماه ژوئن اعلام کرد:” این خودرو در مدل های سه و پنج در، در دسترس خواهد بود! همچنین مدل موتور آن Pure Tech82 با حجم ۱٫۲ لیتر میباشد.”

پژو قیمت پایه این خودرو را ۱۳٫۳۶۵ در نظر گرفته است. با توجه به تعاملات گسترده صورت گرفته با پژو در صنعت خودرو سازی سازی ایران امیدواریم پس از پژو ۵۰۸، ۳۰۱ و ۲۰۰۸ شاهد حضور این خودرو روز و جمع و جور در بازار ایران باشیم.

پژو108

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا