تلفن همراه

هزینه تولید آیفون ۷ چقدر است؟ iPhone 7 برای اپل چقدر آب می خورد؟

هزینه تولید آیفون ۷

حتما برای شما هم جالب است که بدانید هزینه تولید آیفون های جذاب و دوستداشتنی اپل چقدر است؟ اکنون این گوشی همه پسند با قیمتی حدود ۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان در نسخه های متفاوتی به فروش می رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به مرور اطلاعات آمار و ارقام جالبی در زمینه تولید این گجت محبوب و گران قیمت در نت نوشت بپردازیم:

۰

حتما برای شما هم جالب است که بدانید هزینه تولید آیفون های جذاب و دوستداشتنی اپل چقدر است؟ اکنون این گوشی همه پسند با قیمتی حدود ۳ میلیون تا ۴ میلیون تومان در نسخه های متفاوتی به فروش می رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به مرور اطلاعات آمار و ارقام جالبی در زمینه هزینه تولید آیفون ۷ این گجت محبوب و گران قیمت در نت نوشت بپردازیم:

هزینه تولید آیفون ۷ چقدر است ؟

یکیاز مواردی که به گفته  Tim Cook راجع به آیفون ۷ مورد توجه قرار گرفته است، بالا بودن هزینه ساخت این گوشی نسبت به تمامی آیفون هایی است که تاکنون توسط اپل ساخته شده، حتی نسبت به ۶S علی رغم حذف جک هدفون از این تلفن همراه نسبت به نسخه قدیمی!

بیشتر بخوانید: بررسی Galaxy S8 ؛ پرچمداری که قاعده بازی را عوض خواهد کرد!

اطلاعاتی که در ادامه با هم مرور می کنیم به نقل از  IHS Markit می باشد. جالب است بدانید که هزینه تولید آیفون ۷ نسخه ۳۲GB با در نظر گرفتن هزینه های کارگر$۲۲۴٫۸۰ می باشد. گویا هزینه کارگر به ازای هر آیفون با مشخصات پایه رقم باور نکردنی ۵ دلار است، که با حذف این عدد مبلغ فاکتوری برای اجزاء و قطعات مختلف این گوشی دقیقا $۲۱۹٫۸۰٫

طبق اطلاعاتی که اکنون داریم هزینه تولید آیفون ۷ نسبت به نسخه پیشین یعنی آیفون ۶s حدود  $۳۶٫۸۹ دلار افزایش داشته و اکنون میدانیم که مدل سال پیش آیفون هزینه تولید  $۱۸۷٫۹۱ را برای سازنده اش در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: مقایسه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ؛ یک روح در دو بدن!

خب، با توجه به قیمت فروش پایه ای $۶۴۹ که توسط اپل برای فروش محصولاتش در نظر گرفته شده این کمپانی $۴۲۴ سود روی هر گوشی دریافت می کند! که این یعنی ۱۸۹ درصد افزایش و سود در قیمت فروش! مسلما ما در این محاسبه هزینه هایی نظیر تحقیقات، بازاریابی، کنفرانس های تبلیغاتی و … را لحاظ نکرده ایم!

مسلما و بدون شک اپل به ازای هر آیفون مبلغی معادل ۴۲۴ دلار سود خالص را برای خودش کنار نخواهد گذاشت، این مبلغ شامل هزینه های و موارد قانونی و … بسیار زیادی می شود که تخمی آن ها در مطلبی مختصر نمی گنجد، اما با حسابی سر انگشتی به ازا فروش چند صد میلیونی فروش این دستگاه در سال نمی توانیم تخمین دقیقی از درآمد اپل داشته باشیم!

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung DeX ؛ انقلاب سامسونگی در مقابل PC ها!

بیشتر بخوانید: بررسی هواوی P10 تعادلی عالی میان طراحی زیبا و بدنه ای مستحکم از چینی ها

بیشتر بخوانید: مقایسه BlackBerry KEYone با BlackBerry Priv ! دو کیبورد دار اندرویدی از بلک بری

بیشتر بخوانید: بررسی نوکیا ۳۳۱۰ جدید ؛ نوکیا با نوستالژی وارد می شود!

بیشتر بخوانید: بررسی Xiaomi Mi 6 ؛ تازه وارد شیائومی، خوش قیمت، بی ادعا و کامل

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    وکیل خانواده

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ at ۱۱:۰۸

    فناوری روز دنیا رو داره.ایفون فوق العادست

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا