اخبار تکنولوژی

هم اکنون آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ در دسترس همه کاربران است!

هم اکنون آپدیت Fall Creators ویندوز 10 در دسترس همه کاربران است

تقریبا پس از گذشت سه ماه از رونمایی اولیه آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰، مایکروسافت این آپدیت را با تاکید بر تجربه واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) در اختیار همه کاربران قرار داد.

۰

تقریبا پس از گذشت سه ماه از رونمایی اولیه آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰، مایکروسافت این آپدیت را با تاکید بر تجربه واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) در اختیار همه کاربران قرار داد.

مایکروسافت پیرامون این آپدیت توضیحی داده است مبنی بر اینکه در ابتدا دستگاه هایی که بنظر می رسد گیرنده های بهتری برای این آپدیت می باشند مورد هدف قرار گیرند. این اطلاعات از مایکروسافت و شرکای آن با استفاده از آزمایش و بازخورد در موج اولیه آپدیت پاییزی به دست آمده است، این شرکت نرم افزار با بهینه تر کردن خود سعی دارد تا یک تجربه بهتر برای همه کاربران فراهم کند. هم اکنون مایکروسافت شرایط کافی برای انتشار این آپدیت برای مصرف کنندگان یا کاربران سازمانی را پیدا کرده است.

مایکروسافت به سرعت توانسته است نظر مشتریان خود را نسبت به آپدیت Fall Creators جلب کند تا جایی که هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن استفاده می کنند. این شرکت همچنین ادعا می کند که این آپدیت دارای بالاترین امتیاز رضایت مشتری نسبت به آپدیت های دیگر ویندوز ۱۰ می باشد.

مایکروسافت همچنین طی یادداشتی از گزارش های اخیر مبنی بر آسیب پذیری های CPU، از کاربران خواسته است تا دستگاه هایشان با آخرین بچ ها به روز رسانی کنند.

با دسترسی کامل، کاربران در سراسر جهان باید قادر به دیدن نسخه ۱۷۰۹ از ویندوز ۱۰ در تب Windows Update از برنامه تنظیمات باشند. کسانی که هنوز قادر به دیدن این آپدیت در دستگاه خود نیستند، می توانند با مراجعه به صفحه دانلود سایت مایکروسافت برای به روز رسانی Fall Creators با کلیک بر روی دکمه Update now روند را به صورت دستی انجام دهند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا