اخبار تکنولوژی

هم اکنون ۶۰۰ میلیون دستگاه از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند!

نسخه ویندوز

مایکروسافت در حالی که دومین نسخه ویندوز ۱۰ خود را امسال ارائه می دهد اعلام کرد که ۶۰۰ میلیون دستگاه در حال حاضر از آخرین سیستم عامل این شرکت استفاده می کنند.

۰

مایکروسافت در حالی که دومین نسخه ویندوز ۱۰ خود را امسال ارائه می دهد اعلام کرد که ۶۰۰ میلیون دستگاه در حال حاضر از آخرین سیستم عامل این شرکت استفاده می کنند. این تعداد شامل کامپیوترهای شخصی، تبلتها، گوشی ها، کنسول های Xbox One، هدست های HoloLens و حتی دستگاه های Surface Hub می باشند. GeekWire گزارش می دهد که مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا این ارقام را در جلسه سالانه سهامداران شرکت منتشر کرده است.

در ابتدا مایکروسافت قصد داشت تا سال ۲۰۱۸، ویندوز ۱۰ در ۱ میلیارد دستگاه به کار گرفته شود. غول نرم افزار در نهایت این هدف بلند پروازانه را در سال گذشته رد کرد و اعتراف کرد که رسیدن به هدف ۱ میلیارد دلاری طول خواهد کشید. ولی اینکه چقدر طول خواهد کشید هنوز مشخص نیست. از زمانی که مایکروسافت پیشنهاد ارتقاء رایگان ویندوز ۱۰ را لغو کرد این هدف به تاخیر افتاد. مایکروسافت رقم ۵۰۰ میلیونی را در اوایل امسال فاش کرد. و این شرکت تایید کرده است که در حال حاضر برای رسیدن به هدف یک میلیاردی نمی توان امید زیادی به کمک گوشی ها داشت.

در اوایل سال جاری اعلام شد مایکروسافت تا پایان ماه ژوئن ۵۵۰ میلیون دستگاه را هدف قرار داده و تا پایان ماه سپتامبر ۵۷۵ میلیون دستگاه. اگرچه رسیدن به ۶۰۰ میلیون دستگاه تا پایان ماه نوامبر متناسب با این برنامه جدید می باشد ولی دقیقا مشخص نیست مایکروسافت چه زمانی به هدف یک میلیاردی خود برسد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا