خودرو

ولوو XC60 امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ از نگاه Euro NCAP + ویدیو تست ایمنی

ولوو XC60 امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ از نگاه Euro NCAP

با تست بیش از ۷۰ مدل اتومبیل توسط Euro NCAP در سال ۲۰۱۷، باید سال گذشته را یکی از شلوغ ترین سال های این مرکز تست تصادف اروپا دانست. در بین بیش از ۷۰ مدل اتومبیل، نسل دوم ولوو XC60 موفق شد عنوان امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهد.

۰

با تست بیش از ۷۰ مدل اتومبیل توسط Euro NCAP در سال  ۲۰۱۷، باید سال گذشته را یکی از شلوغ ترین سال های این مرکز تست تصادف اروپا دانست. در بین بیش از ۷۰ مدل اتومبیل، نسل دوم ولوو XC60 موفق شد عنوان امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهد.

البته ولوو همیشه به عنوان یکی از برندهای امن صنعت خودروسازی شناخته می شود. از این رو جای تعجبی نداشته که محصول این برند سوئدی چنین عنوان بزرگی را به خود اختصاص دهد. براساس Euro NCAP، خودرو ولوو XC60 در بخش تصادف بزرگسالان امتیاز ۹۸ درصد و ایمنی امتیاز ۹۵ درصد را به خود اختصاص داد و عنوان امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد .

 

 

مدیر بخش ایمنی ولوو، Malin Ekholm وعده داد که تا سال ۲۰۲۰، هیچ فردی در تصادف با محصولات ولوو کشته یا مجروح نمی شود. با توجه به نتایج بدست آمده  Euro NCAP، وعده Malin Ekholm درست است.

ولوو اولین خودروسازی بوده که در سه تست AEB سه اتومبیل XC60, S90 و V90 آن توانست امتیاز بالایی از این مرکز بدست آورد. با توجه به اظهار نظر درباره مدل سدان و واگن ولوو، هر دو این خودروها در تصادف بزرگسالان امتیاز ۹۵ درصد و ایمنی امتیاز ۹۳ درصد را به خود اختصاص داد.

Euro NCAP در این هفته لیستی از بهترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد که در این میان XC60 ، فولکس واگن Polo, T-Roc, Arteon، سوبارو Impreza, XV و اوپل/واکسهال Crossland X. در لیست قرار گرفته بودند.

ولوو XC60 امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ از نگاه Euro NCAP

ولوو XC60 امن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ از نگاه Euro NCAP

سال ۲۰۱۷ اتومبیلی ۵ ستاره دریافت نکرده و در ابتدا فیات پاندا در سال ۲۰۰۵ امتیاز بالایی کسب کرد و توانست به ۵ ستاره ایمنی دست پیدا کند. البته بررسی  Euro NCAP در مقایسه با  سال های قبل بسیار پیشرفت کسب کرده است.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا