ویدئو

ویدیو؛ بزرگ‌ترین تفنگ آبپاش دنیا با قدرت پمپاژ ۲۷۲ مایل بر ساعت ساخته شد!

بزرگترین آب پاش
۱۶+

در این روز های گرم تابستانی اگر اهل تفریح باشید یکی از مفرح ترین کارها آب بازی است! البته ابدا با توجه به کم آبی موجود در ایران و فضای غیر قابل توصیفی که باعث کدورت خاطر بسیاری می شود توصیه نمی شود!

Mark Rober نام یک کاربر فعال یوتیوب است که در ناسا هم به عنوان مهندس فعالیت می کند. او اقدام به ساختن یک تفنگ آب پاش کرده که گویا بزرگترین تفنگ آب پاش ساخته شده نام گرفته است.

تفنگ آبپاش قدرتمند او می تواند تا ۲۷۲ مایل بر ساعت آب را پمپاژ کرده و توانایی منهدم کردن هندوانه یا شکستن شیشه را دارد. او سعی کرده از نظر ظاهری و روند کار نمونه ساخته شده را دقیقا مشابه اسباب بازی خودش بسازد. او برای ساخت نمونه بزرگتر از مخزن تحت فشار گاز نیتروژن برای آب بهره برده و حاصل کار واقعا جالب است!

طبق تحقیقات ما او توانایی جالبی در اشیاء اینچنینی در ابعاد بزرگ دارد، او سال گذشته یک تپانچه را در ابعاد بزرگتر ساخته بود. حتما توصیه می کنیم به کانال یوتیوب او سری بزنید.

اگر تمایل به انجام کار های اینچنینی دارید، باید گفت آقای روبر فایل های CAD مربوط به ساختار این تفنگ آبپاش را اینجا در اختیار کاربران قرار داده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا