گجت‌ها

پدر iPod نسل جدیدی از ساعت‌های مکانیکی مدرن طراحی کرده است!!

ساعت مچی جدید شرکت Ressence، فناوری های روز را با حرکات مکانیکی متداول ساعت درهم آمیخته و محصولی بدیع ارائه کرده است. این ساعت زیبا توسط پدر iPod و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است. تا پایان این مطلب با نت نوشت همراه باشید.

۰

 ساعت مچی جدید شرکت Ressence، فناوری های روز را با حرکات مکانیکی متداول ساعت درهم آمیخته و محصولی بدیع ارائه کرده است. این ساعت زیبا توسط پدر iPod و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است. تا پایان این مطلب با نت نوشت همراه باشید.

پدر iPod نوع منحصر به فردی از ساعت های مکانیکی مدرن را طراحی کرده است!!

 e-Crown آخرین ساعت مفهومی شرکتRessence  می باشد که توسط پدر iPod و طراح سابق اپل Tony Fadell طراحی شده است. در این ساعت مچی هوشمند، شما می توانید به راحتی و با لمس شیشه ساعت، عقربه های مکانیکی آن را تنظیم کنید و همچنین به کمک اسمارت فون تان آن را در مناطق زمانی مختلف بازتنظیم نمایید.پدر iPod نوع منحصر به فردی از ساعت های مکانیکی مدرن را طراحی کرده است!!

شرکت رزنس دارای سابقه طولانی در نوآوری های دنیای ساعت سازی است، از ساعت مچی پر از روغن گرفته تا سیستم نمایشگر محدب مدار بیضوی اختصاصی خود (Ressence Orbital Convex System).

پدر iPod نوع منحصر به فردی از ساعت های مکانیکی مدرن را طراحی کرده است!!

تکنولوژی e-Crown پیوندی از ماژول ROCS ویژه Ressen و حرکات مکانیکی سنتی ساعت می باشد. انرژی این دستگاه توسط حرکات مچ دست و همچنین ۱۰ سلول فوتوولتایک کوچک که پشت شماره ها پنهان شده اند تامین می شود. تکنولوژی به کار رفته در این ساعت هوشمند از اجزای هواپیما تا استانداردهای پزشکی را در بر می گیرد.

پدر iPod نوع منحصر به فردی از ساعت های مکانیکی مدرن را طراحی کرده است!!

این ساعت مچی به طور رسمی در SIHH 2018، نمایشگاه ساعت ژنو، رونمایی خواهد شد، جایی که رزسان در کنار شرکت های بزرگی مانند Jaeger LeCoultre و Tag Heuer حضور خواهد یافت.

ساعت های مکانیکی مدرن باید به طور مداوم جابه جا شوند، در غیر این صورت متوقف خواهند شد. اما حتی اگر از e-Crown ماه ها استفاده نکرده باشید، پس از استفاده مجدد، این ساعت هوشمند به کمک مکانیسم ریست اتوماتیک می تواند بلافاصله خود را به زمان درست تنظیم کند.

پدر iPod نوع منحصر به فردی از ساعت های مکانیکی مدرن را طراحی کرده است!!

Ressence تنها برندی نیست که تکنولوژی را با ساعت های سنتی ترکیب کرده است، ساعت مچی T-Touch Range شرکت Tissot   و  Emergency  شرکت Breitling نیز دارای فناوری های نویی می باشد.

تاکنون این ساعت مچی هوشمند قیمت گذاری نشده است، زیرا هنوز یک مدل مفهومی می باشد، اما پیش بینی می شود فروش نسخه نوع ۲ آن در اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

منبع: businessinsider

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا