گوناگون

پسربچه ای که در آسمان متولد شد، مادام العمر رایگان سفر خواهد کرد!

هواپیما

هواپیمایی هندی Jet Airways روز گذشته اعلام کرد که برای کودکی که طی پرواز دمام، عربستان سعودی تا کوچی در جنوب غربی هند بدنیا آمده هدیه ویژه پرواز رایگان برای تمام طول عمر را در نظر گرفته است.

۰

هواپیمایی هندی Jet Airways روز گذشته اعلام کرد که برای کودکی که طی پرواز دمام، عربستان سعودی تا کوچی در جنوب غربی هند در هواپیما بدنیا آمده هدیه ویژه پرواز رایگان برای تمام طول عمر را در نظر گرفته است.

 داستان جالب تولد در هواپیما

نت نوشت به گفته سخن گوی Jet Airways:  این کودک اولین نفری است که در حین پرواز های این شرکت بدنیا آمده است. این اتفاق روز یکشنبه پیش حسین پرواز ۹W 569 که ۵ ساعت به طول می انجامد رخ داده و زایمان زودرس به لطف حضور امدادگر آموزش دیده به تولد این پسر بچه منجر می شود!

گویا این پسر در ارتفاع ۳۵۰۰۰ پایی بدنیا آمده و بلافاصله پس از نشستن هواپیما در بمبایی همراه ماردش به بیمارستان انتقال یافته اند.

جالب است بدانید که این پسر بچه اولین نفری نیست که امسال تولد در آسمان را تجربه کرده است، همین چند وقت پیش در هواپیمایی ترکیه شاهد تولد یک دختر بچه در ۴۲۰۰۰ پایی بودیم.

جالب است بدانید که اکثر خطوط هوایی اجازه ورود به هواپیما برای خانم های باردار تا ۳۶ هفته و یا ۴ هفته پیش از وضع حمل را صادر می کنند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا