شبکه‌های اجتماعی

در اینستاگرام ریاضی بیاموزید؛ با پوریا مظفریان، معلم ریاضی خوش آتیه و فعال اینستاگرام آشنا شوید

پوریا مظفریان

پوریا دانشجوی دانشگاه امیر کبیر بوده و با علاقه زیادی که به کارگردانی دارد، از معلم زیاضی بودن کمال لذت را می برد.

۲۶+

آموختن ریاضی همیشه یکی از سخت ترین مراحلی است که بخش عمده ای از دانش آموزان با آن درگیری بسیاری دارند، خوشبختانه این فرآیند علی رغم دشوار بودن برای دانش اموزان، برای معلم ها هم سختی ها و دشواری های خودش را داراست. چرا که باید روابط و فرآیند ها را با امکاناتی نظیر گچ و تخته در ذهن شلوغ و غیر قابل کنترل کودکان تزریق کنند.

از اتفاقات خوبی که نمی توان آنها را در شبکه های اجتماعی فارسی زبان ها نادیده گرفت، افراد سخت کوشی مانند آقای پوریا مظفریان است. پوریا دانشجوی دانشگاه امیر کبیر بوده و با علاقه زیادی که به کارگردانی دارد، از معلم زیاضی بودن کمال لذت را می برد. نمونه کارها و قدم های ایشان در این زمینه بسیار قابل تحسین است، آقای مظفریان با لفاظی و استفاده از گرافیک های بسیار ساده و قابل فهم مفاهیم بعضا پیچیده ریاضی را به ساده ترین روش ممکن شبیه سازی می کند و به نحوی قابل فهم به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می دهد.

۵۴۳۷۳۱۳-۵۶۸۲-b__578338291

چند نمونه از این موارد را با هم مرور می کنیم:

مفاهیم حد و پیوستگی را با روابط عاشقانه اکبر آقا بیاموزید!

روش سریع محاسبه مربع اعداد دو رقمی!

بروسلی و قدرمطلق

سه نمونه بالا کافی بود برای اینکه با روش کار و ایده های جالب آقای مظفریان آشنا بشیم. این روش آموزش از بهترین روش هاست و بدون شک بالا ترین میزان تاثیر را در ذهن دانش آموزان خواهد داشت.

اگر علاقه مند به پیگیری مطالب و آموزش های ریاضی آقای مظفریان هستید حتما صفحه بسیار مفید ایشان در اینستاگرام را مشاهده و دنبال کنید.

instagram.com/math_teacher_director

صفحه آپارات این معلم ریاضی به اندازه اینستاگرام ایشون فعال نیست، اما اگر دانشجو یا دانش آموز هستید، مطالب و ویدئو های خوبی را در آن خواهید یافت.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا