اخبار تکنولوژی

پولدارترین فرد دنیا همچنان بیل گیتس است؛ جف بزوس از آمازون در رده دوم قرار دارد!

پولدارترین فرد دنیا

دیروز در اخبار داشتیم که Jeff Bezos مدیر عامل آمازون به عنوان پولدارترین فرد در دنیا مشخص شد، اما امروز اخبار دقیق تری منتشر شده که می گوید جف همچنان در جایگاه دوم و بعد از بیل گیتس در لیست پولدارترین های دنیا حاضر است.

۰

دیروز در اخبار داشتیم که Jeff Bezos مدیر عامل آمازون به عنوان پولدارترین فرد در دنیا مشخص شد، اما امروز اخبار دقیق تری منتشر شده که می گوید جف همچنان در جایگاه دوم و بعد از بیل گیتس در لیست پولدارترین فرد دنیا حاضر است.

پولدارترین فرد دنیا

آمازون امروز گزارش دقیقی از درآمد ۳ ماهه دوم امسالش را منتشر کرده که نشان از درآمد ۱۹۷ میلیون دلاری از فروش بسیار بالای ۳۷ میلیارد دلاری است. کاهش سود ۷۷ درصدی این کمپانی نسبت به سال گذشته که رقم درآمدی معادل ۸۵۷ میلیون دلار در همین بازه زمانی داشت خبر از سرمایه گذاری های این کمپانی در کسب و کار خودش دارد!

بیشتر بخوانید: آمازون چقدر بزرگ است؟ ۷ نکته جالب که عظمت و بزرگی آمازون را به تصویر می‌کشد!

اعداد و ارقام بالا نشان از این دارد که سرمایه بالای جف در آمازون که میزان ۸۰ درصد از سهام آن را شامل می شود برای صعود یک پله ای او به مقام پولدارترین فرد دنیا بسیار چشم گیر است. بسیار واضح است که جف بزوس درآمد کافی برای نشستن بر تخت پولدار ترین فرد دنیا دارد اما بازی با اعداد و ارقام و سرمایه گذاری در کسب و کار خودش باز هم راه را برای بیل گیتس با ۹۰٫۸ میلیارد دلار ثروت باز می کند!

بازار های اینترنتی ثبات کافی ندارند و سرمایه داران این صنعت هر روز در پی سرمایه گذاری در بخش های مختلف و کشف پدیده های متفاوت برای ادامه مسیر هستند از این رو تداوم پول دار بودن و ثروت برای امثال جف بزوس کاری است بسیار دشوار!

بیشتر بخوانید: نگاهی به زندگی بیل گیتس ؛ کسی که عاشق چیزبرگر است و هر شب ظرف­‌ها را می‌­شوید..

یکی از کسب و کار هایی که هر دو کمپانی مایکروسافت و آمازون برای غلبه بر دیگری در حال تلاش هستند فضای ابری است! فضای ابری یا Cloud از جمله مواردی است که هر دور کمپانی با تمام قوا قصد توسعه سیستم های مبتنی بر کسب کار را در آن دارند تا بتوانند تاثیر و جایگاه مدنظرشان را کسب کرده و مخاطبان از سرتاسر دنیا را به خود جلب کنند.

اصلا بعید نیست که سال آینده باز هم شاهد قدرت نمایی مجدد از سوی جف بزوس باشیم که بخواهد خود را ثروتمندترین فرد روی زمین معرفی کند! کسب و کار او و ایده هایی که تمامی ندارد از آمازون که تنها یک کتاب فروشی بود یک بنگاه تجاری تمام عیار ساخت، اکنون هم شاهد پیش روی او در صنایعی نظیر غذا و … هستیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا