خودرو

پژو برنامه ویژه‌ای برای خودروهای برقی و ۲۰۰۸ دارد! خانه تکانی کهنه‌کار فرانسوی تا ۲۰۲۰

پژو خودرو الکتریکی

طبق اخبار منتشر شده شرکت پژو همگام با گروه خودرو سازی PSA ،در سال ۲۰۱۹ دو خودروی الکتریکی معرفی خواهد کرد. این دو خودرو کاملا بازطراحی نمی شوند، بلکه براساس مدل های فعلی پژو ۲۰۸ و دی اس ۴ کراس بک ساخته خواهند شد. بر اساس گزارشات موجود، نسل بعدی پژو ۲۰۸ علاوه بر پیشرانه ای بنزینی در مدل های موتور برقی نیز در دسترس خواهد بود و با توانایی طی کردن مسافتی حدود ۳۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ، در سال های آینده رو نمایی خواهد شد. در سال ۲۰۲۰ نیز شرکت پژو ، سومین خودروی تماما برقی گروه PSA را که بر اساس کراس اوور کامپکت ۲۰۰۸ ساخته می شود را رونمایی خواهد کرد

۰

گروه خودروسازی پژو سیتروئن در حدود ۲۵ سال پیش به دلیل کاهش فروش و رقابت شدید بین خودروسازهای امریکایی، ژاپنی، آلمانی و حتی کره ای تصمیم گرفت به فعالیت خود در ایالات متحده پایان داده و از این کشور خارج شود. بدیهی است که حضور در بازار کشورهایی مثل امریکا و بدست آوردن رضایت مشتریان سخت پسند این کشور به طور خودکار کیفیت محصولات کمپانی های خودروسازی را ارتقاء می دهد. اما به تازگی اخباری مبنی بر بازگشت مجدد گروه PSA شنیده می شود. مدیران این گروه اعلام کرده اند که این شرکت به صورت حساب شده و گام به گام طی یک دهه آینده وارد خاک امریکا خواهد شد.

گویا سرانجام کمپانی پژو با برنامه ریزی اختصاصی اش اولین گام رسمی برای ورود دوباره خود به خاک ایالات متحده را برداشته است.

طبق اخبار منتشر شده شرکت پژو همگام با گروه خودرو سازی PSA ،در سال ۲۰۱۹ دو خودروی الکتریکی معرفی خواهد کرد. این دو خودرو کاملا بازطراحی نمی شوند، بلکه براساس مدل های فعلی پژو ۲۰۸ و دی اس ۴ کراس بک ساخته خواهند شد. بر اساس گزارشات موجود، نسل بعدی پژو ۲۰۸ علاوه بر پیشرانه ای بنزینی در مدل های موتور برقی نیز در دسترس خواهد بود و با توانایی  طی کردن مسافتی حدود ۳۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ، در سال های آینده رو نمایی خواهد شد. در سال ۲۰۲۰ نیز شرکت پژو ، سومین خودروی تماما برقی گروه PSA را که بر اساس کراس اوور کامپکت ۲۰۰۸ ساخته می شود را رونمایی خواهد کرد

Tavares در یکی از بیانه های خود پیرامون شرکت DS نیز می گوید:

DS در حال ورود به دنیای خودروهای برقی است. تا سال ۲۰۲۵ بیش از یک سوم خودروهای تولیدی شرکت DS، هیبرید یا برقی خواهد بود.    

لری دومینیک، مدیر اجرایی TRUE CARو کمپانی نیسان، به عنوان معاون ارشد بخش امریکای شمالی گروه پژو سیتروئن به صورت رسمی از اپلیکیشن Free2Move این گروه رونمایی کرد. ،این اپلیکیشن یک پلتفرم مبتنی بر گوشی های هوشمند بوده که در حوزه حمل و نقل فعالیت می کند و می تواند نیازهای مشتریان را شناسایی و در آینده به آن ها پاسخگو باشد. ،این برنامه به کاربرانی که در شهر سیاتل زندگی می کنند اجازه می دهد تا خدمات حمل و نقل شرکت های اجاره خودرو مختلفی را مثل  Car2Go، Zipcar و travel car مقایسه کنند. در حال حاضر در هفت کشور اروپایی فرانسه، اسپانیا، آلمان، انگلستان، ایتالیا، اتریش و سوئد از این برنامه استفاده می شود و بیش از ۴۰۰ هزار کاربرد از خدمات آن استفاده کرده و ۳۰۰ اپراتور سرویس های آن را ارائه می دهند. این برنامه همچنین امکان دسترسی فوری یا برنامه ریزی شده کاربران خود را به جدول زمان بندی سیستم حمل و نقل مورد نظر خود از چند دقیقه تا چند روز بعد فراهم می کند.

لری دومینیک می گوید تصمیم برای راه اندازی اپلیکیشن Free2Move در ایالات متحده  نشان دهنده تعهد گروه پژو سیتروئن نسبت به آینده این کمپانی در امریکا است، چرا که این برنامه به مردم کمک می کند تا به بهترین نحو ممکن جابجا شوند. این اپلیکیشن به عنوان یک سرویس مرتبط با حمل و نقل خدمات نوآورانه خاصی را به مردم ارائه داده و درست مطابق با خواسته ها و طرز فکر آن ها طراحی و تولید شده است ، گفته می شود که عرضه اپلیکیشن Free2Move در ایالات متحده یک روش منحصر به فرد برای پاسخگویی به خواسته های مصرف کننده بوده و توانسته است تا اینجای کار نظر مثبت کاربران امریکایی خود را جلب کند. این استراتژی از سال ۲۰۱۶  مطرح شده است به دنبال ایجاد کمپین و سیاست گذاری درست برای فروش و سود بیشتر بوده و بازارهای مختلفی مثل چین، ایالات متحده را هدف گذاری کرده است.

حسین امانتی

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا