خودرو

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۱۷؛ نگاهی نزدیکتر به SUV سال اروپا

پژو 3008 مدل 2017

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ همانند مدلهای دیگر ۳۰۰۸ که در سال‌های قبل عرضه شدند خودرویی شاسی بلند و بسیار لوکس است. شرکت پژو برای مدل ۲۰۱۷ خود تغییراتی در این خودرو به وجود آورد که همگی سبب بهتر شدن این خودرو شدند و در نهایت باعث شد که این خودرو جایزه ی بهترین خودرو سال را با رأی مثبت ۵۸ کارشناس در نمایشگاه ژنو از آن خود کند.

۰

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ همانند مدلهای دیگر ۳۰۰۸ که در سال‌های قبل عرضه شدند خودرویی شاسی بلند و بسیار لوکس است. شرکت پژو برای مدل ۲۰۱۷ خود تغییراتی در این خودرو به وجود آورد که همگی سبب بهتر شدن این خودرو شدند و در نهایت باعث شد که این خودرو جایزه ی بهترین خودرو سال را با رأی مثبت ۵۸ کارشناس در نمایشگاه ژنو از آن خود کند. در حال حاضر انتخاب هایی بسیار زیاد برای کسانی که به دنبال خرید یک خودروی شاسی بلند هستند وجود دارد و پژو ۳۰۰۸ ۲۰۱۷ نیز از بهترین خودروهایی است که میتوان در این لیست قرار داد. در زیر نگاهی به ویژگی‌های این خودرو می اندازیم.

پژو ۳۰۰۸

پژو ۳۰۰۸

طراحی پژو ۳۰۰۸

پژو ۳۰۰۸ با رنگ ویژه ی سقف و سانروف و طراحی خاص چراغ هایش از متمایزترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار است. چرخ های این خودرو ۱۹ اینچ بوده و از جنس آلیاژ میباشد و چراغ ها نیز از جنس LED است. اگر از دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی و خودرو باشید میدانید که از خصوصیات این چراغ ها این است که نور از طریق حرکت الکترون تولید شده و مصرف بهینه و طول عمری بالاتر را نسبت به دیگر لامپ ها دارند.

این خودرو همچنین یکی از بهترین طراحی های داخلی را دارد. از ابزارهای کاربردی در قسمت‌های داخلی میتوان به صفحه نمایش ۸ اینچی موجود در آن که استفاده ای کاربردی دارد و کلیدهایی که شبیه به دکمه های پیانو بوده و هر یک مربوط به کار خاصی است اشاره کرد. همچنین میتوان به آسانی گوشی های اندروید و یا آیفون را به این خودرو متصل کرد و از آن بهره برد.

طراحی داخلی پژو ۳۰۰۸

طراحی داخلی پژو ۳۰۰۸

سیستم کابین مجازی (i-Cockpit) متشکل از یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی بوده که در پشت فرمان قرار گرفته و سرعت و دیگر اطلاعات مربوط را به صورت دیجیتال نشان میدهد. فضای کافی برای نشستن ۵ نفر به راحتی در این خودرو وجود دارد و ظرفیت باک این خودرو نیز ۵۲۰ لیتر می باشد.

طراحی داخلی پژو ۳۰۰۸

طراحی داخلی پژو ۳۰۰۸

مواد به کار برده شده در ساخت این اتومبیل از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. مصرف سوخت این خودرو ۶٫۲ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است و همچنین سیستم و مهندسی خاص این خودرو رانندگی در جاده های باریک و پر پیچ را بسیار راحت میکند.

قیمت تمام شده‌ی این خودرو در پایین‌ترین آپشن آن در ایرلند معادل ۲۵,۹۹۵ یورو میباشد که هم قیمت خودروهای Renault Kadjar و SEAT Ateca میباشد.

پژو 3008

پژو ۳۰۰۸

طراحی المان های استاندارد در پژو ۳۰۰۸

چراغ های LED عقب، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، ترمز خودکار در مواقع اضطراری، سیستم هشدار فاصله، سنسور تشخیص سرعت مجاز، سیستم هشدار خروج از بین خطوط راه، از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

مانیتور دانشبورد در پژو 3008

مانیتور دانشبورد در پژو ۳۰۰۸

حرف آخر:

شرکت پژو سزاوار دریافت بهترین خودروی سال، برای این اتومبیل بوده است. ویژگی ها و طراحی فضای داخلی، طراحی زیبای ظاهری، سیستم موتور، همه و همه باعث شده اند که جایزه بهترین خودروی سال به این خودرو برسد. فضای زیاد، میتواند این خودرو را به انتخابی برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل کند. همچنین تکنولوژی به کار رفته در آن میتواند، دوستداران تکنولوژی را نیز به خرید این خودرو ترغیب کند.

پژو 3008 مدل 2017

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۱۷

در آخر کسانی که به دنبال خرید خودرویی شاسی بلند با قیمتی مقرون به صرفه و ویژگی هایی خاص هستند باید این خودرو را به عنوان یکی از گزینه های خود مد نظر قرار دهند. گمانه زنی ها راجع به ورود احتمالی این خودرو به بازار خودرو های ایرانی بسیار زیاد است. باید ببینیم برادر کوچکتر ان یعنی پژو ۲۰۰۸ چگونه جایش را در میان مخاطبان باز خواهد کرد و اینکه آیا نوبت به ۳۰۰۸ هم خواهد رسید یا خیر؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا