دانستنی‌های سلامتی

سم زدایی از پا با قرار دادن پیاز در کف پا !

سم زدایی از پا با پیاز

پا قلب دوم ماست و سم زدایی از پا کمک به زندگی سالم تر! در این مطلب از معجزه قرار دادن حلقه پیاز در کف پا برای شما خواهیم گفت. شما هم اگر از طرفداران خوردن پیاز نیستید راه های اضافه کردن طعم و عطر به آن را بیاموزید تا بیشتر پیاز بخورید.

۹+

پا قلب دوم ماست و سم زدایی از پا کمک به زندگی سالم تر! در این مطلب از معجزه قرار دادن حلقه پیاز در کف پا برای شما خواهیم گفت. احتمالا مثل خیلی ها پوست کندن پیاز شما را به گریه می اندازد ولی احتمالا نمی دانید که خواص بی نظیرش می تواند شما را خوشحال کند. بسیاری از افراد به دلیل طعم و بوی ناخوشایند پیاز از خوردن آن امتناع می کنند. شما هم اگر از طرفداران خوردن پیاز نیستید راه های اضافه کردن طعم و عطر به آن را بیاموزید تا بیشتر پیاز بخورید. با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سم زدایی پوست بدن

سم زدایی از پا با قرار دادن پیاز در کف پا

علاوه بر سم زدایی از پا با پیاز از جمله خواص شگفت انگیز پیاز دفع حشرات، خارج کردن یک جسم از زخم، نظافت ظروف، میکروب زدایی و دفع سموم از بدن است. در ضمن برای مبارزه با سردرد و علائم شبیه سرماخوردگی از مصرف پیاز غافل نشوید. با قرار دادن یک حلقه پیاز در جوراب خود یکی از بهترین عملهای طب باستانی چین را اجرا کرده اید. طبق این طب هزاران رشته عصبی و پایگاه عصبی کوچک در کف پا وجود دارد. این اعصاب قسمت انتهایی اعصاب تمام اندامهای داخلی بدن هستند. با قرار دادن یک حلقه پیاز در جوراب شما خواص ضد باکتری و ضد ویروسی قوی را از طریق این اعصاب به آنها می رسانید. با این کار تمام مواد سمی را از بدن خود خارج می کنید.

سم زدایی از پا معجزه قرار دادن حلقه پیاز در جوراب

معجزه قرار دادن حلقه پیاز در جوراب

خواص پیاز

پیاز یک سم زدا با ترکیبات سولفوریک می باشد. این ترکیبات وظیفه پراکنده کردن یک بوی قوی را از خود دارند و کمک می کنند تا سموم ناخواسته ای که وارد اعضای بدن به خصوص کبد شده اند از بین بروند.

پیاز می تواند بوی بد پا را با خواص ضد باکتریایی  و ضد قارچی خود از بین ببرد. همچنین می تواند با منتشر کردن اسید فسفریک در جریان خون و رگها یک عمل ضد عفونی قوی انجام دهد. با توجه به خواص ضد باکتری و ضد ویروسی پیاز سیستم ایمنی بدن شما در برابر عفونت و التهاب مقاوم تر می شود. شما با قرار دادن یک عدد پیاز پوست کنده در اتاق خود می توانید هوای اتاق را از سموم و مواد شیمیایی یا هر گونه آلودگی پاک کنید.

بیشتر بخوانید: رژیم ۳ روزه سم زدایی بدن

سم زدایی از پا با قرار دادن حلقه پیاز در جوراب

برای سم زدایی از پا با پیاز یک عدد پیاز قرمز یا سفید را پوست بگیرید. آن را به صورت مسطح برش بزنید. یک قطعه از این برش را در کف پای خود قرار داده و جوراب بپوشید. اجازه دهید این قطعه پیاز شب تا صبح در جوراب شما بماند.

صبح آن را دور بیاندازید. زمانی که شما در خواب هستید خواص شفا بخش پیاز در پوست شما نفوذ پیدا می کند و تمام سموم را نابود می کند.

با استفاده از این روش بوی ناخوشایند آن نیز شما را آزار نمی دهد. چرا که زمانی که در خواب هستید پیاز تمام سم زدایی را انجام می دهد و شما هرگز اذیت نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: سم زدایی روده بزرگ

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا