پیشنهاد خرید؛ گوشی هوشمند رنج ۱ میلیون تومان چی بخریم؟

رنج 1 میلیون تومان

اگر قصد خرید گوشی تلفن همراه دارید از این پس می توانید در نت نوشت راهکار های و پیشنهاد های خرید اختصاصی را نیز دنبال کنید. در قدم ابتدایی تصمیم گرفتیم به سراغ پر فروش ترین رنج قیمتی تلفن های همراه برویم، رنج ۱ میلیون تومان. با ما همراه باشید با بهترین گوشی های کنونی موجود در بازار با قیمت حدود رنج ۱ میلیون تومان.

برای شروع لیست باید بگوییم که هر یک از تلفن های همراهی که معرفی خواهیم کرد، دارای مشخصات و طراحی و البته ظاهری متفاوت هستند و بدون شک سلیقه شما اولویت اصلی در انتخاب و خرید هر یک از این گوشی های تلفن همراه خواهد بود. سعی کرده این ابعاد گوشی ها همگی یکسان باشند و صفحه نمایش و وزن مشابهی را در این لیست رعایت کرده ایم!

۳+

اگر قصد خرید گوشی تلفن همراه دارید از این پس می توانید در نت نوشت راهکار های و پیشنهاد های خرید اختصاصی را نیز دنبال کنید. در قدم ابتدایی تصمیم گرفتیم به سراغ پر فروش ترین رنج قیمتی تلفن های همراه برویم؛ رنج ۱ میلیون تومان .
در ادامه با ما همراه باشید با بهترین گوشی های کنونی موجود در بازار با قیمت حدود رنج ۱ میلیون تومان .

برای شروع لیست باید بگوییم که هر یک از تلفن های همراهی که معرفی خواهیم کرد، دارای مشخصات و طراحی و البته ظاهری متفاوت هستند و بدون شک سلیقه شما اولویت اصلی در انتخاب و خرید هر یک از این گوشی های تلفن همراه خواهد بود. در این لیست سعی کرده ایم ابعاد گوشی ها همگی حدودا یکسان بوده و از صفحه نمایش و وزن مشابهی برخودار باشند!

در ادامه ۶ مورد از گوشی های موجود در بازار در روز های ابتدایی زمستان ۹۶ را مرور می کنیم که در رنج ۱ میلیون تومان قیمت داشته و می توانید هر یک را با گارانتی های معتبر در فروشگاه ها یا نمایندگی ها تهیه کنید. در ضمن ترتیب قرار گیری هر یک از این تلفن های همراه کاملا تصادفی بوده و تمامی دستگاه ها دارای کیفیت مناسب و طراحی شده در سال ۲۰۱۷ و البته امکانات ارزشمندی می باشند.

سامسونگ J5 Pro با قیمت حدودی ۹۰۰ هزار تومان

سامسونگ J5 Pro با قیمت حدودی ۹۰۰ هزار تومان

سامسونگ J5 Pro

این گوشی با بدنه تمام آلومینیومی June سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و  دارای وزن ۱۶۰ گرم و ضخامت ۸ میلیمتر می باشد. اندروید ۷ را به صورت پیش فرض نصب دارد و تفاوتش با نسخه معمولی J5 2017 میزان رم و حافظه داحلی است که در نسخه معمولی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۲ گیگ رم را شاهدیم اما در نسخه مد نظر ما J5 Pro شاهد حضور ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۳ گیگ رم هستیم.

صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچ و دارای رزولوشن ۷۲۰x1280 پیکسل می باشد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی امکان فیلم برداری ۱۰۸۰p را هم به شما خواهد داد. باتری این گوشی غیرقابل تعویض ۳۰۰۰mAh و بر اساس تکنولوژی Li-Ion طراحی شده است.

پردازنده J5 Pro دارای ۸ هسته بوده و Exynos 7870 Octa نام دارد. این دستگاه تا ۲۵۶ GB کارت حافظه را پشتیبانی می کند و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن شما را راضی نگاه خواهد داشت. ار نقاط قوت این گوشی سنسور اثر انگشت عالی در کنار چیپ رادیو FM در کنار رنگ های Blue, Pink, Gold, Black به حساب می آید. این گوشی یکی از گزینه های مطرح در رنج ۱ میلیون تومان در بازار کنونی می باشد.

نکات مثبت: بدنه فلزی، باتری ظرفیت مناسب، دوربین، سنسور اثر انگشت

نکات منفی: طراحی قدیمی، حاشیه های بالا و پایین صفحه زیاد

مبلغ حدودی J5 Pro در بازار: ۹۰۰ هزار تومان

 

LG Q6 با قیمت حدودی ۹۵۰ هزار تومان

LG Q6 با قیمت حدودی ۹۵۰ هزار تومان

LG Q6

این کوشی تازه وارد آگوست ۲۰۱۷ معرفی شد و نسبت به سایر رقبا طراحی زیباتر و بروز تری دارد. این گوشی ۱۴۹ گرم وزن داشته و ضخامت ۸٫۱ میلیمتری آن قامتی خوش دست را به مخاطب نشان خواهد داد. سیستم عامل
Android 7.1.1 همراه این گوشی نصب شده و دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگ و قابلیت ارتقاء را به همراه دارد. Q6 با قاب فلزی و صفحه نمایش شیشه ای و بدنه پلاستیکی طراحی شده و صفحه نمایش IPS با ابعاد ۵٫۵ اینچی، ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x2160 را داراست.

دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد و با دوربین اصلی می توانید فیلم های با کیفیت ۱۰۸۰p را رکورد کنید. رم داخلی دستگاه ۴ گیگابایت بوده و پردازنده Snapdragon 435 روی Q6 تعبیه شده است. باتری Q6 دارای ظرفیت ۳۰۰۰mAh بوده و با تکنولوژی Li-Po طراحی شده است. با توجه به طراحی جدید و صفحه نمایش ۱۸:۹ این گوشی از گزینه های مناسب در لیست رنج ۱ میلیون تومان می باشد!

نکات مثبت: طراحی جدید و حاشیه کم صفحه نمایش، دوربین و باتری با ظرفیت خوب

نکات منفی: عدم وجود سنسور اثر انگشت!

قیمت حدودی LG Q6 در بازار: ۹۵۰ هزار تومان

 

Sony Xperia XA1 با قیمت حدودی ۱ میلیون تومان

Sony Xperia XA1 با قیمت حدودی ۱ میلیون تومان

Sony Xperia XA1

این گوشی آپریل ۲۰۱۷ روانه بازار شد و دارای ۱۴۳ گرم وزن و ۸ میلیمتر ضخامت دارد. سیستم عامل Android 7.0 روی این گوشی نصب است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء نیز دارد. متاسفانه این گوشی دقیقا مشابه سایر محصولات سونی بوده و از طراحی تکراری و یکنواخت دستگاه های سونی بهره می برد! در ادامه باید گفت المان های طراحی سال ۲۰۱۷ را نمی توان در این گوشی یافت!

صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 و دروبین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی مشخصات خوبی را ارائه می دهند.  پردازنده این گوشی مدیاتک MT6757 Helio P20 بوده و همراه با ۳گیگابایت رم ورانه بازار می شود. باتری تعبیه شده دز این گوشی ۲۳۰۰mAh از نوع Li-Ion می باشد. با توجه به سابقه سونی درخشان در ساخت گوشی های تلفن همراه این گوشی از گزینه های مطرح و قابل اعتماد در لیست رنج ۱ میلیون تومانی در نت نوشت می باشد.

نکات مثبت: حضور عنوان و برند SONY پشت دستکاه!

نکات منفی: ظرفیت کم باتری، طراحی قدیمی، صفحه نمایش بی کیفیت نسبت به رقبا!

قیمت حدودی Sony Xperia XA1 در بازار: ۱ میلیون تومان

 

 P10 Lite با قیمت حدودی ۹۵۰ هزار تومان

P10 Lite با قیمت حدودی ۹۵۰ هزار تومان

هواووی P10 Lite

این گوشی در مارچ ۲۰۱۷ روانه بازار شده و ۱۴۶ گرم و ۷٫۲ میلیمتر ضخامت دارد. دارای اندروید ۷٫۲ بوده و با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچی است از نوع LTPS IPS LCD بوده و رزولوشن ۱۰۸۰x1920 را داراست.

P10 lite دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی در کنار ۸ مگاپیکسلی سلفی می باشد و پردازنده HiSilicon Kirin 658 در کنار رم ۴ گیگی سرعت اجرای مناسبی برای بازی و برنامه ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد. باتری P10 Lite دارای ظرفیت  ۳۰۰۰mAh  و تکنولوژی Li-Po می باشد. از ویژگی های این گوشی، قاب آلومینیومی در کنار شیشه های جلو و عقب می باشد، که در قسمت پشتی شاهد حضور به جای سنسور اثر انگشت نیز هستیم. بنده فلزی مشخصات عالی P10 Lite را یکی از برترین گزینه های موجود در بازار در رنج ۱ میلیون تومان قرار خواهد داد.

نکات مثبت: سنسور اثر انگشت، پردازنده و رم مناسب

نکات منفی: طراحی قدیمی و حاشیه های بالا و پایین زیاد دستگاه

قیمت حدودی P10 Lite در بازار: ۹۵۰ هزار تومان

 

Nokia 6 با قیمت حدودی 900 هزار تومان

Nokia 6 با قیمت حدودی ۹۰۰ هزار تومان

نوکیا ۶

این گوشی در ژانویه ۲۰۱۷ روانه بازار شده و ۱۶۹ گرو وزن و ۷۹ میلیمتر ضخامت دارد. از اندروید Android 7.1.1 پشتیبانی می کند و با حافظه داخلی ۳۲ گیگ امکان اتصال کارت حافظه را نیز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی نوکیا ۶ از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن ۱۰۸۰x1920 را داراست.

نوکیا ۶ دارای ۶ مگاپیکسل دوربین اصلی در لنز دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی می باشد. بدنه آلومینیومی داشته و رم ۴ گیگابایتی در کنار پردازنده Snapdragon 430 عملیات پردازش را بر عهده دارند. همچنین باتری ۳۰۰۰mAh این گوشی از نوع Li-Ion طراحی شده است. از امکانات ارزشمند این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت در کنار شارژر سریع با همان Fast battery charging اشاره کرد. این گوشی هم یکی از گزینه های موجود در بازار در رنج ۱ میلیون تومان می باشد.

خیلی واضح است که برند نوکیا با پشتیبانی HMD Global قصد دارد این شرکت سازنده تلفن همراه را به جایگاه قبلی اش نزدیک کند!

نکات مثبت: امکان شارژ سریع، سنسور اثر انگشت

نکات منفی: حاشیه زیاد در بالا و پایین صفحه نمایش و طراحی قدیمی

قیمت حدودی Nokia 6 در بازار: ۹۰۰ هزار تومان

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا