روانشناسی و موفقیت

یک درخت را انتخاب کنید و وقایع سال آینده را ببینید!

پیش بینی وقایع سال آینده

چنان‌که مشاهده می‌کنید ۹ درخت در تصویر وجود دارند و هر یک از شما می‌بایست از میان این درختان یک درخت را که به نظرتان از سایر درختان جذاب‌تر است انتخاب کنید. این کار می‌تواند مشکل باشد اما اگر صرفاً به درختان بنگرید و به طور احساسی یک گزینه را انتخاب کنید آن‌چنان هم کار دشواری نیست.

۳+

انسان عموماً در اندیشه‌ی آینده است و پیش بینی وقایع سال آینده برای او همیشه جذاب است. او را همواره دغدغه‌ی لحظه‌ای دیگر، ماهی دیگر، سالی دیگر و در کل هر آن‌چه که آینده می‌نامندش است. با نزدیک شدن به سال جدید میلادی نیز بسیاری در این اندیشه اند که در سال جدید چه وقایعی در زندگی‌شان رخ خواهد داد. این اندیشه، که بهتر است نامش را کنجکاوی بگذاریم، موضوعی است که می‌خواهیم در این نوشته آن را دستمایه قرار دهیم و از طریق تصویری که مشاهده می‌کنید نوعی سرگرمی را با یکدیگر تجربه کنیم.

چنان‌که مشاهده می‌کنید ۹ درخت در تصویر وجود دارند و هر یک از شما می‌بایست از میان این درختان یک درخت را که به نظرتان از سایر درختان جذاب‌تر است انتخاب کنید. این کار می‌تواند مشکل باشد اما اگر صرفاً به درختان بنگرید و به طور احساسی یک گزینه را انتخاب کنید آن‌چنان هم کار دشواری نیست.

اگر درخت مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید، در ادامه خواهید دید که به واسطه‌ی انتخاب‌تان، در سال آینده‌ی میلادی چه در انتظارتان است.

پیش بینی وقایع سال آینده

۱- درخت بید:

شما برونگرا و شوخ هستید. شما قادر به ادامه‌ی یک روال روتین نیستید، چرا که خیلی زود این روال برایتان خسته کننده می‌شود، بلکه همواره در پی انجام کارهای جدید هستید. ۲۰۱۸ سالی است که شما در نهایت، آن گام نهایی برای رسیدن به موفقیت را خواهید برداشت.

۲- درخت شاه‌بلوط:

شما آرمان‌گرا، خیال‌پرور، رمانتیک و بسیار خوش‌بین هستید. بر این باور اید که رؤیا یا رؤیاهایتان به وقوع خواهند پیوست و آن‌چنان اهمیتی نمی‌دهید که دیگران در این چگونه می‌اندیشند. مضافاً شما دقیقاً می‌دانید که در زندگی چه چیز اهمیت دارد و چه چیز فاقد اهمیت است.

سال ۲۰۱۸ سالی است که در آن با شخصی دیگر برخوردار خواهید داشت. شما با فردی آشنا خواهید شد که همچون شما عاشق رؤیابافی در باب آینده است. سال ۲۰۱۸ سالی خواهد بود که فردی همچون خود را می‌یابید.

۳- درخت نمدار (زیرفون):

شما حساس و دقیق هستید و به جزئیات توجه می‌کنید. این امر موجب می‌شود که شما به نیازهای دیگران حساس باشید. شما خوب به زندگی می‌نگرید و توانا به این امر هستید که دریابید چه چیز مهم است و چه چیز نه. در سال ۲۰۱۸ فردی به زندگی شما پا خواهد گذاشت. فردی که دیدگاهی همچون شما دارد و می‌تواند تا به همیشه در کنارتان باشد.

۴- درخت صنوبر:

شما به یک تنهایی آرام علاقه دارید، با وجود آن که گاهی هم از گذراندن وقت با دوستان لذت می‌برید. شما می‌توانید میان چیزها هماهنگی برقرار کنید تا بتوانید از نهایت لذت و آرامش برخوردار شوید.

در سال ۲۰۱۸ شخصی پیدا خواهد شد که تنهایی شما را از میان می‌برد. او می‌تواند چشمان شما را به افق و تجربه‌ای جدید از جهان باز کند.

۵- درخت بلوط:

شما انسان ریسک پذیری هستید چرا که نیک می‌دانید که بخت و اقبال تنها خود را بر انسان‌های شجاع و جسور عیان می‌سازد. شما شخصی خوش‌بین هستید و به زندگی با دیدگاهی روشن می‌نگرید.

در سال ۲۰۱۸، همین شور و جسارت شما انواع فرصت‌های هیجان انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورد.

۶- درخت سرو:

شما در تمامی مواقع خودکفا و به خود متکی هستید. به همین سبب شما می‌توانید در هر وضعیتی خود را نگاه دارید. سال ۲۰۱۸ می‌تواند سالی باشد که در آن از رفاه مالی برخوردار می‌شوید، خصوصاً اگر بر عقیده‌ و عزم خود پافشاری کنید.

۷- درخت افرا:

شما فردی هستید حساس و مهربان. فردی که برای همگان بسیار خواستنی است. در سال ۲۰۱۸ یک رابطه‌ی عاشقانه را تجربه خواهید کرد.

۸- درخت نارون:

شما نماد ثبات و استواری هستید. مردم می‌توانند به خوبی روی شما حساب کنند و همواره چنین نیز می‌کنند. افزون بر این، شما انسانی خوب، قابل اعتماد و در کل شایسته هستید. در سال ۲۰۱۸ شما به دنبال فردی هستید که بتواند این ویژگی‌های شما را درک کند.

۹- درخت توس:

شما سخت کار می‌کنید. فردی هستید مصمم و سرشار از اعتماد به نفس. در سال ۲۰۱۸، می‌بایست منتظر ثمره‌ی کارهای خود باشید. مردم در این سال متوجه فداکاری‌های شما خواهند شد خصوصاً اگر تا پیش از این نتوانسته بودند این امر را دریابند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا